گروه اجتماعی: از سوی سازمان ملی جوانان، طرح نظارت کارشناسی بر تشکل‌های جوان ارزیابی علمی سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی جوانان، در راستای توجه به نیازهای جوانان در زمینه هویت‌یابی، استقلال و مهارت‌آموزی، همچنین برای ارزیابی این نیازها و ایجاد تحرک در میان تشکل‌های جوانان، طرح نظارت کارشناسی بر تشکل‌ها و ارزیابی عملی سازمان‌های مردم نهاد اجرا می‌شود.

این طرح با هدف شناسایی تشکل‌های فعال و غیرفعال در امور جوانان، نظارت و بهینه‌سازی امکانات تشکل‌ها و تقویت زیرساخت‌های آنها، شناخت و ارزیابی نقاط ضعف و قوت سازمان‌های مردم‌نهاد و افزایش حس ارزش‌گذاری سازمان ملی جوانان به فعالیت‌های انجام شده تشکل‌ها اجرا می‌شود.

این طرح از سوی دفتر توسعه مشارکت و سازماندهی امور جوانان مطرح شده است تا با هدف توسعه فعالیت‌های علمی انجام شده از سوی سازمان‌های مردم نهاد، تمامی طرح‌های علمی تشکل‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

تشکل‌های علمی تحت پوشش سازمان ملی جوانان، مخاطبان این طرح هستند که پس از نظارت و ارزیابی فعالیت‌های آنان بر اساس شاخص‌های تعیین شده، اطلاعات به‌دست آمده تحلیل و نتایج آن در قالب گزارش اعلام می‌شود.

کد خبر 15762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز