گروه اجتماعی: رئیس سازمان ملی جوانان در دیدار با جوانان استان هرمزگان گفت: مدیران پا به سن گذاشته کشور، باید به جوانان فرصت درخشش بدهند و با اعتماد به آنها در یک فرآیند مدیریت شده، جایگاه‌ها را به آنها تحویل دهند و به عنوان حامی و مشاور در کنار آنها قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با بیان این که هرکس در خدمت به ملت ایران کوتاهی کند مبتلا به حسرتی بی‌پایان خواهد شد، در جمع شورای عالی برنامه‌ریزی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: جوانی جامعه به عنوان مهم‌ترین فرصت در اختیار نظام و کشور است که شرط بهره‌مندی از این نعمت بزرگ، قدردانی عملی است و مصداق اصلی آن هماهنگ کردن ساختار مدیریتی و اداری کشور با این بافت جمعیتی است.

به گزارش همشهری دبیر شورای عالی جوانان  با تاکید برلزوم اصلاح سیستم اداری کشور و خروج آن از پیچیدگی‌های بی‌دلیل بروکراتیک و معطلی‌های ناامید کننده، ادامه داد: جوانان نباید کار و اشتغال را صرفا پشت میزنشینی و کار دیوانی بدانند؛ بلکه باید با تجهیز خود به مهارت‌های گوناگون فنی و حرفه‌ای، زمینه فعالیت را در عرصه‌های متنوع مورد نیاز جامعه فراهم کنند.

حاج علی‌اکبری در ادامه ضمن اعلام آغاز به کار ستاد ساماندهی امور جوانان در استان گفت: رسیدگی به نیازهای جوانان، در رأس امور و اولویت‌های دولت نهم قرار دارد.

کد خبر 11652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز