همشهری‌آنلاین: شرکت اپل فروش مدل جدید گوشی آیفون خود را در بازار چین به حالت تعلیق درآورد.

اپل

به گزارش ایسنا، اپل اعلام کرد که قرار بود مدل جدید آیفون این شرکت روز جمعه (23 دی) روانه فروشگاههای این کشور شود، اما این اتفاق نیفتاد. این درحالی بود که بسیاری از چینی‌های هوادار اپل در سرمای زیر صفر درجه پشت درهای فروشگاههای اپل ساعتها منتظر آغاز فروش مدل جدید آیفون ماندند که با شنیدن خبر لغو برنامه فروش به شدت عصبانی شدند و حتی در یکی از فروشگاهها با ماموران امنیتی درگیر شدند.

یک گزارشگر خبرگزاری فرانسه در بیرون از فروشگاه محصولات اپل در منطقه سانتیلون گزارش داد که مردم به یکی از ماموران امنیتی این فروشگاه حمله کرده و با او درگیر شدند.

تام سان 18 ساله در این باره گفت: ما همه شب را منتظر بودیم این عادلانه نیست. ما از دست این شرکت آمریکایی عصبانی هستیم، چرا که به ما گفته بود ساعت 7 صبح در فروشگاه باز می‌شود.

در همین حال مدیر فروشگاه‌ اپل در سانلیتون گفت: متاسفانه ما قادر به بازگشایی در فروشگاه نیستیم و می‌خواهیم ایمنی مشتریان و کارمندانمان را تامین کنیم. در حال حاضر مدلهای جدید آیفون در انبار موجود نیستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، همچنین برخی از هواداران خشمگین محصولات اپل بعد از شنیدن خبر لغو برنامه فروش مدل جدید آیفون به سمت فروشگاههای این شرکت تخم مرغ پرتاب کردند.

کد خبر 157164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز