همشهری‌آنلاین: یک سناتور جمهوریخواه و نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده در اظهاراتی که بیانگر نقش واشنگتن در تروریسم بین‌المللی است از طرح ترور دانشمندان هسته‌ای ایران استقبال کرد.

ریک سنتروم

پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر نوشت: سناتور «ریک سنتروم» در کمپین خود در «کارولینای جنوبی» بار دیگر بر تعهدات ایالات متحده در قبال امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد و در ادامه رویکرد خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی از طرح ترور دانشمندان هسته‌ای ایران استقبال کرد. 

وی در ادامه تلاش‌های خود برای بزرگنمایی درباره برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران به دانشمندان کره شمالی، روسی و ایرانی هشدار داد که در صورت همکاری درباره برنامه هسته‌ای ایران باید منتظر مرگ خود بوده و در امان نخواهند بود. 

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سناتورهای جمهوریخواه این روزها تمام تلاش خود را برای نشان دادن حمایت خود از همپیمان کشورشان یعنی صهیونیست‌ها انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش مهر،‌ اظهارات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد که اظهارات هیلاری کلینتون وزیر خارجه ایالات متحده در دست نداشتن کشورش در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران صحت ندارد و آمریکا هم مشوق و هم از عوامل تروریسم بین‌المللی است.

کد خبر 157159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز