همشهری آنلاین: خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن با وی ملاقاتی داشته‌اند.

این در حالی است که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا با شهید احمدی روشن ملاقات داشته‌اند.

رسانه ها پیش از این خبر داده بودند که نام دانشمندان هسته‌ای ایران که در ماه های گذشته به شهادت رسیده اند در لیست تحریم شورای امنیت سازمان ملل بوده و انتشار این فهرست توسط منابع غربی بهترین رانت اطلاعاتی به گروه های تروریستی برای شناسایی و ردیابی دانشمندان ایرانی است.

انتشار این فهرست و هم چنین دیدار چندی قبل بازرسان آژانس با شهید احمدی روشن شائبه هماهنگی و یا درز عمدی اطلاعات از سوی نهادهای بین المللی چون آژانس را بیش از پیش تقویت می‌کند.

به گفته برخی شاهدان ترور شهید احمدی روشن، دو راکب یک موتورسیکلت مقابل دانشکده ارتباطات بمب دست سازی را به در سمت راست جلوی اتومبیل حامل شهید احمدی روشن چسبانده و بعد از طی مسافتی حدود 200 تا 300 متر این بمب عمل کرده و باعث انفجار خودرو می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه21 دی ساعت 8:20 انفجار یک خودروی پژو 405 توسط یک تیم تروریستی باعث به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز شد.

این انفجار در خیابان گل نبی در مسیر تردد روزانه شهید احمدی روشن اتفاق افتاده است.

به گفته شاهدان عینی، شدت انفجار به حدی بود که باعث شکسته شدن شیشه برخی منازل اطراف شد.

به گفته برخی دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات علامه که شاهد این حادثه بوده‌اند یک دستگاه موتورسیکلت با دو سوار مقابل دانشکده ارتباطات بمب دست سازی را به در سمت راست جلوی اتومبیل حامل شهید احمدی روشن چسبانده و بعد از طی مسافتی حدود 200 تا 300 متر این بمب عمل کرده و باعث انفجار خودرو می‌شود.

این انفجار در حالی رخ داد که فردا پنجشنبه دومین سالگرد شهید علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای است و شنیده‌ها حاکی از این است که شهید احمدی روشن نیز در مسیر رفتن به مراسم سالگرد شهید علیمحمدی بوده است.

کد خبر 156983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز