جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۸
۰ نفر

آرمن ساروخانیان: پرسپولیس دنیزلی در 2 هفته اخیر لحظه به لحظه زیر فلاش دوربین‌ها بود و خبرنگاران کوچک‌ترین حرکت آنها را مثل یک تیم قهرمان پوشش می‌دادند.

denizley

 با ورود پر سر و صدای دنیزلی سرمربی ترک، هواداران منتظر دگردیسی این تیم بودند و تیم شکننده دوران استیلی را به خاطره‌ها سپرده بودند، اما بعدازظهر پنجشنبه، همزمان با رونمایی از پرسپولیس دنیزلی، واقعیت تلخ برای هواداران نمایان شد و آنها یک بار دیگر تیم ناهماهنگ و بی‌روحیه نیم فصل اول را دیدند. دنیزلی هم که وعده داده بود پرسپولیس جدیدی می‌سازد، در انزلی متوجه شد که چه کار سختی در پیش دارد و بعد از بازی گفت که برای پیاده کردن برنامه‌هایش حداقل به 5 بازی نیاز دارد.

 سرمربی ترک قطعا بهتر از هر فرد دیگری فهمید که تیمش در هر 4 خط مشکل بازیکن دارد و مثل دوره اول مربیگری‌اش در پرسپولیس باید با همین تیم ناقص بسازد. گل اول عیار دروازه بان این تیم را آشکار کرد، بازیکنان خط دفاع و میانی پرسپولیس نبردهای 50-50 درون زمین را بارها به ملوانی‌ها باختند و مهاجمان هم با وجود تغییراتی که در جریان بازی در این خط به‌وجود آمد نتوانستند خطر زیادی روی دروازه میزبان به‌وجود آورند. با وجود همه این ضعف‌های فنی، به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مشکل بازیکنان پرسپولیس ضعف روحی باشد. فشار زیادی که در نیم فصل اول به این تیم وارد شد، اعتمادبه‌نفس بازیکنان را کاملا از بین برده و پنجشنبه مشخص شد تمهیدات 2 هفته اخیر دنیزلی برای بازیابی روحی بازیکنان کافی نبوده است.

این ضعف روحی در لحظه پنالتی پرسپولیس کاملا به چشم آمد، وقتی هیچ‌کدام از بازیکنان حاضر نشدند پشت توپ بروند و مهدوی‌کیا هم که مثل پرسپولیسی‌ها نیم‌فصل اول سختی را پشت سر گذاشته بود، با تردید ضربه زد و پنالتی را از دست داد. رویانیان که به‌عنوان یک ناجی و با جیب‌های پر از پول با ماموریت حل سریع بحران پرسپولیس به این تیم پیوست، بر این باور بود که با آمدن دنیزلی مشکلات به پایان می‌رسد ولی به‌رغم خواسته او، احتمالا پرسپولیس متحول شده زودتر از تابستان 91 رونمایی نمی‌شود.

کد خبر 156313
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز