مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

گروه سیاسی: نشست «روز ماندگار» برای واکاوی زوایای پنهان حماسه 9دی روز گذشته به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و در آن علی محمد نائینی، مسئول ستاد هماهنگی بزرگداشت روز 9 دی، امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مهدی فضائلی، مدیرعامل انتشارات سروش به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش همشهری، امیر خوراکیان در این نشست مسئله هویت دینی و انقلابی شهر تهران را یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان متبوع خود برشمرد و گفت: 9 دی سطح جدیدی از هویت انقلابی شهر تهران را ترسیم کرد و درس بسیار جدید، پیچیده و سطح بالایی را در حوادث انقلابی ثبت کرد. «9 دی 88 یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی بود». ‌

مهدی فضائلی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس نیز در این نشست تبلیغات رسانه‌های غربی در روز عاشورای سال 88 مبنی بر سقوط خیابان‌های تهران و درخواست از مردم برای ریختن به خیابان‌ها را یادآور شد و گفت: در 6دی ماه با جمعی از اغتشاشگران در تقاطع خیابان مفتح و طالقانی برخورد کردم و به آنها گفتم شما یک شعاری مرگ بر انگلیس بگویید تا من نیز در کنار شما قرار بگیرم و همصدا با شما شوم ولی با کمال تعجب دیدم آنها حاضر نشدند چنین شعار بدهند.

وی به انحراف کشیده‌شدن شعارهای تجمع‌کنندگان در سال 88 را دلیل طرد آنها از سوی عموم برشمرد.

کد خبر 155369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز