همشهری آنلاین: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با انتقاد از رای کمیته استیناف در مورد دو بازیکن متخلف پرسپولیس گفت: رای صادره در مورد نصرتی و رضایی از نظر قانونی قابل پذیرش نیست.

کارت قرمز

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییر رای کمیته انضباطی در مورد شیث رضایی و محمد نصرتی در کمیته استیناف اظهار داشت: به استناد مفاد بندهای 1،3و 5 ماده 6 شرایط عمومی قرارداد بازیکن و باشگاه‌ها با درخواست سازمان لیگ و هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران، کمیته انضباطی نسبت به صدور حکم در مورد شیث رضایی و محمد نصرتی اقدام کرد.

رای کمیته انضباطی با ذیل ماده 42 آئین‌نامه انضباطی کاملا قانونی بود و تشخیص کمیته استیناف بدون توجه به مستندات قانونی کمیته انضباطی در صدور حکم کمیته استیناف بدون توجه به سایر مستندات قانونی صورت گرفته و این رای در مورد این بازیکنان از نظر قانونی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بعد از ارتکاب عمل ناشایست نصرتی و شیث رضایی هیئت رسیدگی به تخلفات تشکیل جلسه داد و خواهان رسیدگی و پیگیری این موضوع از سوی رکن قضایی فدراسیون شد.
بعداز صدور حکم توسط باشگاه پرسپولیس و سپس حکم صادره کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال هیئت رسیدگی به تخلفات احکام صادره در مورد این دو بازیکن را کافی تشخیص داد.

علیپور تاکید کرد: با توجه به این مسائل باید بگوییم حضور این دو بازیکن در مسابقات فصل یازدهم لغو و نصرتی و شیث رضایی کلیه وجوه دریافتی بابت قرارداد در فصل یازدهم را باید به باشگاه پرسپولیس عودت بدهند.

کد خبر 154603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز