یکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کار زشت بازیکنان پرسپولیس در صحنه‌های شادی پس از گل شرم‌آور بود.

حسن زاده اسماعیل

 اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه‌های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه‌ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می‌کند و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

 وی افزود: رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه‌ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد.

 حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از این صحنه‌ها عکس برداری شده ولی قابلیت چاپ در مطبوعات و رسانه‌های اینترنتی رسمی کشور به دلیل زشتی ندارد اما در فضای سایبری غیر رسمی عکس‌ها و فیلم‌ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه‌های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می‌کنیم.

 رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم‌ها و عکس‌های صحنه‌های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی‌آییم.

سالارکیا: دروغ است، خوشحالی بازیکنان طبیعی بود

در همین حال محمد سالارکیا، رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی پرسپولیس و داماش و حرکت چند بازیکن این تیم پس از زدن گل به فارس اظهار داشت: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. بازیکنان همیشه برای خوشحالی روی سروکله هم می‌پرند و یا گردن همدیگر را فشار می‌دهند. در صحنه‌ای که همه در حال خوشحالی بودند، بازیکنی از فرط خوشحالی پریده و وقتی که درحال پائین آمدن بود دستش به قسمتی از بدن بازیکن دیگر برخورد کرده است و آقایان درباره این موضوع شانتاژ کرده‌اند.

 وی افزود: باید قبول کنیم که همه مسلمان هستیم و این دو بازیکن نیز از بازیکنان خوب و با تجربه‌ هستند. نباید چیزی را که نمی‌دانیم تنها ۲ ساعت بعد از بازی آن را در رسانه ملی پخش کنیم.

 سالارکیا ادامه داد: این ماجرا صحت ندارد و من از تک تک هواداران می‌خواهم به این موارد توجه نکنند. از رسانه ملی هم گله دارم که چرا بدون بررسی این موضوع را بازتاب داده‌ است. آیا در نظر نمی‌گیرند که با احساسات برخی‌ها بازی می‌شود؟ این موضوع توسط رسانه ملی ترویج بی‌اخلاقی در جامعه است.

 رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامهگفت: در صورتی که این موضوع صحت داشت صددرصد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با افراد خاطی برخورد جدی می‌کرد اما با توجه به بررسی‌های انجام شده این موضوع صحت نداشته اما متاسفانه آن را بزرگ می‌کنند.

 سالارکیا خاطرنشان کرد:‌ در باشگاه پرسپولیس تغییر مدیریت رخ داده و طبیعی است که در این بین تنش‌هایی به وجود آید اما آنهایی که قلبشان برای پرسپولیس می‌تپد نباید به این اتفاقات توجه کنند. متاسفانه این اتفاقات زمانی می‌افتد که ما بازی را می‌بریم، فقط امیدوارم قصد و غرضی در کار نباشد.

 وی در پایان در خصوص دعوت مهرداد اولادی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در مورد این بازیکن در چند روز آینده اظهارنظر خواهم کرد.

کد خبر 149860
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز