چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از شنبه (3 دی) با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب و غرب و به تدریج در روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با مهر افزود: نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از جوی آرام و پایدار در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده است که پیامد آن افزایش میزان آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

 به گفته وی، همچنین امروز در سواحل غربی خزر و روز پنجشنبه در سواحل شرقی خزر و شمال شرق افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

 امیدوار شهری اظهار داشت: روز جمعه با عبور موجی از نوار شمالی کشور در بخشهایی از شمال غرب و دامنه‌های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب و غرب و به تدریج در روز یکشنبه علاوه بر مناطق مذکور در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 به گفته وی، فردا آسمان تهران کمی ابری به همراه غبار محلی و افزایش ابر در اوایل شب و بارش پراکنده و وزش باد در اواخر وقت است.

 امیدوار شهری گفت: امروز بیشینه دمای تهران 9 درجه سانتیگراد و کمینه آن 1 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود فردا با 2 درجه افزایش بیشینه و کمینه دمای تهران به 11 و 3 درجه سانتیگراد برسد.

کد خبر 154534
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز