همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با در اختیار گرفتن پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا، به دنیا فهماند که در صحنه نبرد واقعی، بسیار جدی است.

 احمد وحیدی در همایش آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، ورود هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا به مرزهای هوایی کشورمان را ورود در یک صحنه نبرد عنوان کرد گفت: در اختیار گرفتن این هواپیما نشان داد که ایران در صحنه حاضر است.

  ایستادگی ایران در برابر آمریکا یک دستاورد الهی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: در حالی که کشورهای دسته اول در برابر فشارها و تهدیدات آمریکا نمی توانند دوام بیاورند ایران در برابر تمامی تهدیدات واشنگتن ایستاده که این یک دستاورد الهی است.

وی افزود: این ایستادگی ناشی از روحیه قوی، مستحکم و اراده های مستحکم موجود در نیروهای مسلح از جمله ارتش و به ویژه نیروی زمینی ارتش است.

  نیروی زمینی پرافتخار با تجهیزات نوین در صحنه حاضر است

وحیدی از نیروی زمینی ارتش به عنوان رکن اساسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: این نیرو امروز پرافتخارتر، آماده تر و با تجهیزات نوین بیش از همیشه در صحنه حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت این ارکان اساسی است که می تواند در برابر قدرتمندترین قدرت های مادی در طول زمان بایستد و با قدرتمندی مواضع خود را مطرح و از منافع خود دفاع کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این که جمهوری اسلامی ایران می تواند حرف های خود را به دنیا بزند و در برابر قدرت های استکباری بایستد ناشی از روح خداپرستی و روحیه معنوی است که در بین نیروهای مسلح و از جمله نیروی زمینی موج می زند.

 

کد خبر 154038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز