همشهری آنلاین: احسان لشکری با شکست هربرت به مدال برنز دست یافت.

فرزاد جعفری

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد آزمایشی المپیک 2012 که از ظهر روز یکشنبه (20 آذر) در سالن مجموعه اکسل لندن آغاز شده بود، فرزاد جعفری، آزادکار وزن 55 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف آمریکایی صاحب مدال طلا شد، احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و مصطفی حسین‌خانی در وزن 66 کیلوگرم هشتم شد. تیم ایران در چهار وزن دیگر نماینده‌ای نداشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج آزادکاران کشورمان به شرح زیر است:

* در وزن 55 کیلوگرم فرزاد جعفری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله نیمه نهایی مقابل آدرین ماریوژ هایدوک از لهستان با نتیجه 4 بر 0 و 2 بر 0 پیروز شد. وی در دیدار فینال آنجل اسکوبودو از آمریکا را با نتیجه 3 بر 0 و 4 بر 3 شکست داد و صاحب مدال طلا شد. در این وزن کراسمیر کراستانوف از انگلیس و ماریوژ هایدوک از لهستان به طور مشترک سوم شدند. در این وزن شش کشتی‌گیر حضور داشتند.

* در وزن 84 کیلوگرم که ده کشتی‌گیر حضور داشتند، احسان لشکری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل جیم اسپینال از پورتوریکو با نتیجه 2 بر 0 و 3 بر 0 پیروز شد، اما در مرحله نیمه نهایی برابر سوسلان کتسویف از روسیه با نتیجه یک بر صفر، یک بر یک و صفر بر یک مغلوب شد. وی در دیدار رده‌بندی جکوب هربرت از آمریکا را با نتیجه سه بر صفر و یک بر صفر شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

* مصطفی حسین‌خانی در وزن 66 کیلوگرم که هشت کشتی‌گیر حضور داشتند در دور اول مقابل جبرئیل حسن‌اف از آذربایجان با نتیجه یک بر صفر و دو بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف آمریکایی به مقام هشتم این وزن رسید.

- اسامی نفرات اول و دوم اوزان هفتگانه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- فرزاد جعفری (ایران) 2- آنجل اسکوبدو (آمریکا)

60 کیلوگرم: 1- اوپن سات (روسیه) 2 - رجب اکتاش (ترکیه)

66 کیلوگرم: 1- برنت مت کالف (آمریکا) 2- کاتارو تاناکا (ژاپن)

74 کیلوگرم: 1- آنوار گدویف (روسیه) 2 - رونالد هاو (آمریکا)

84 کیلوگرم: 1- شریف شریف اف (آذربایجان) 2 - سوسلان کتسویف(روسیه)

96 کیلوگرم: 1- یوری بلونوفسکی(روسیه) 2 - گرگلی کیس (مجارستان)

120 کیلوگرم: دانیل لیگتی (مجارستان) - ادگاردو لوپز (پورتوریکو)

 

کد خبر 153599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز