شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای خیلی از افراد دل ‌کندن از رختخواب در سرمای زمستان کار مشکلی به نظر می‌آید بنابراین مصرف مواد غذایی مناسب این فصل به سرحال بودن افراد کمک خواهد کرد.

چای داغ

به گزارش ایسنا، آنچه که فرد را از خواب‌ آلودگی نجات می‌دهد نوشیدن یک فنجان چای داغ یا قهوه است که نوشیدن آن در آغاز روز به سر‌حال بودن فرد کمک می‌کند.

به گفته محققان بهترین شیوه‌ای که می‌توانید با آن به سرمای زمستان غلبه کنید خوردن یک صبحانه مغذی است. ترکیب یک لیوان آب به همراه عسل در ابتدای روز یکی دیگر از مواد غذایی است که می‌توانید روزتان را با آن آغاز کنید. قبل از صرف وعده غذایی ناهار و به عنوان یک میان‌وعده می‌توانید از مقداری میوه‌ خشک که شامل پنج بادام و سه گردو است استفاده کنید.

هنگام عصر، خوردن یک ظرف سوپ جوجه همراه با سبزی‌جات می‌تواند به گرمی بدن کمک کند. همچنین پیش از رفتن به رختخواب و خوابیدن، نوشیدن یک فنجان شیر داغ به سرحال بودن شما در روز بعد کمک خواهد کرد.

خوردن میوه در طول روز قطعا بیماری‌ها را از بدن شما دور می‌کند. میوه‌های فصل زمستان مثل مرکبات که سرشار از ویتامین ‌C است می‌تواند ایمنی بدن شما را در برابر سرما و ویروس‌ها حفظ کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندین تایمز، برای داشتن پوستی نرم و لطیف در زمستان باید پوست بدن خود را مرطوب نگه دارید که نوشیدن مقدار زیادی آب به این کار کمک می‌کند.

کد خبر 153347
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز