همشهری‌آنلاین: سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت از اصلاح اطلاعات سامانه هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت:‌ اطلاعات سامانه طرح هدفمندی یارانه‌ها برای متولدین جدید همواره به روز می‌شود.

محمدرضا فرزبن درباره اصلاح مجدد اطلاعات افراد در سامانه هدفمندی یارانه‌ها گفت: سالانه یک یا در صورت امکان دو بار سامانه اطلاعات هدفمندی یارانه‌ها را اصلاح می‌کنیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه اصلاح قبلی سامانه در اوایل سالجاری انجام شده است به مهر گفت: تا پایان سالجاری یک دوره مجدد اصلاح اطلاعات سامانه هدفمندی یارانه‌ها را خواهیم داشت.

وی همچنین در مورد وضعیت متولدین جدید برای دریافت یارانه نقدی گفت: اطلاعات سامانه طرح هدفمندی یارانه‌ها برای متولدین جدید همواره به روز می‌شود.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: عده‌ای از افراد هستند یارانه نقدی خود را دریافت نکرده‌اند که از جمله آنها متولدین جدید هستند که با توجه به اینکه اطلاعات سامانه برای این افراد به طور دایم به روز می‌شود، این افراد یارانه خود را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسامی متولدین جدید بر روی سایت مربوطه قرار می‌گیرد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبلغ مورد نظر یارانه نقدی را به حساب سرپرست خانواده آنها واریز می‌کند.

 

کد خبر 153263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز