همشهری آنلاین: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: حرکت جوانان در ورود به سفارت انگلیس که می‌شود به آن لانه جاسوسی دوم هم گفت، نشان داد جوانان ایرانی از آرمان‌های انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد.

قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد

 به گزارش ایسنا ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: انگلیس از زمان دولت مصدق تاکنون در ایران همیشه به دنبال شیطنت و دخالت در امور داخلی ایران بوده است و اتفاق اخیر پاسخی تاریخی به این شیطنت‌ها بوده است.

 استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این‌که این حرکت مردمی، حمایت از مصوبه اخیر مجلس نیز می‌تواند باشد، اظهار داشت: انگلیسی‌ها باید دیگر این موضوع را درک کنند که دوران یکه‌تازی جهانی آن‌ها و گرفتن مستعمره‌های جدید گذشته و انقلاب‌های اسلامی جهان عرب نشان دهنده آن است.

 وی تصریح کرد: ایران اکنون به یک قدرت جهانی تبدیل شده و در مقابل تمامی زورگویی‌ها خواهد ایستاد و اگر مستکبران جهان حاضر نشوند به ملت‌های جهان احترام بگذارند، در آینده نه چندان دور شاهد قیام‌های مردمی حتی در درون کشورهای خود خواهند بود.

 قاضی‌زاده هاشمی افزود: به عنوان یک نماینده مجلس از این حرکت دانشجویان تقدیر کرده و خواستار این هستم که با این احساسات پاک و صداقتی که در عقاید خود دارند، از آرمان‌های نظام محافظت کنند.

کد خبر 152678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز