دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مایکروسافت اعلام کرد که ویرایش بتا- 1 نسخه جدید بسته نرم افزاری آفیس را در ژانویه 2012 عرضه می‌کند.

بتا - 1 آفیس 15

به گزارش مهر، غول نرم افزاری دنیا درحال کار بر روی نسخه جدید بسته آفیس و آماده است که ویرایش بتا 1 این بسته را که آفیس 5" نام دارد در ژانویه 2012 عرضه کند.

همچنین احتمال دارد که از پیش نمایش فناوریهای این نرم افزار چند هفته زودتر و در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس‌وگاس (CES 2012) رونمایی کند.

عرضه نسخه نهایی آفیس 15 تا پایان سال 2012 و مقارن با عرضه احتمالی ویندوز 8 به بازار انجام می‌شود.

انتظار می‌رود که سال 2012 غنی از اطلاعات و شایعاتی درباره نسخه 15 این نرم افزار باشد به طوریکه به نظر می‌رسد آفیس جدید تفاوتهای بسیاری با آفیس های قبلی داشته باشد و به دلیل اینکه آفیس 15 از تداخل مترو استفاده خواهد کرد و بنابراین با ویندوز 8 و ویندوز فن 7.5 سازگاری دارد این تفاوت به خصوص در تاثیر بصری آن دیده شود.

تداخل مترو که با ضریب شکل تبلتها به خوبی عمل می‌کند قادر است برنامه‌های جانبی نمایشگرهای لمسی را با سرعت و وضوح بالا اجرا کند.

بنابراین از طریق مترو کاربران می‌توانند دید واضح تری از پرونده‌های خود بر روی آفیس داشته باشند و برای استفاده از نرم افزارهای این بسته نیازی به استفاده از ماوس نداشته باشند و با لمس انگشت و یا قلم نوری بر روی نمایشگر تبلتها به طور موثری به این ابزار دسترسی پیدا کنند.

براساس گزارش سافت پدیا، آفیس 15 همچنین دارای یک برنامه جانبی جدید برپایه Moorea است که به کاربر اجازه می‌دهد با سرعت بالاتری فایلهای خود را در محیط آفیس جستجو کند.

کد خبر 152370
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز