گروه سیاسی: سردارسرلشکر حاج قاسم سلیمانی در رزمایش 50هزار نفری بسیجیان در محل مصلای امام‌علی‌(ع) شهر کرمان اظهار داشت:

بسیج

زمانی که امام خمینی‌(ره) در وصیتنامه خود می‌فرماید‌ «جان من فدای ملتم»، جان من به عنوان یک سرباز کوچک چه ارزشی دارد؟ فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر میلیون‌ها نفر در راه آرمان‌هایی مانند مذهب، دین، ‌پیامبر و راه امام‌حسین‌(ع) که هر کدام به تنهایی افتخار شهادت دارد،‌ شهید شوند، ‌ارزشمند است. وی درپاسخ به تهدید غربی ها ابراز داشت: این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزند دورافتاده از مادر. هزاران نفر در شوق شهادت اشک می‌ریزند. به گزارش فارس، سرلشکر ‌سلیمانی پس از اینکه از هزاران بسیجی حاضر در رزمایش بسیجیان در کرمان خواست تا بر دعای وی آمین بگویند، بیان داشت: خداوندا شهادت در راه خودت را به دست دشمنان دینت نصیب من بگردان. چندی قبل شماری از مسئولان آمریکایی در نشستی رسما و آشکارا پیشنهاد کردند که باید با عملیات‌ محرمانه برخی مسئولان ایران را ترور کرد. عضو بنیاد دفاع از دمکراسی آمریکا درباره سردار قاسم سلیمانی گفت: «تکان بخورید و تلاش کنید یا دستگیرش کنید یا بکشیدش». فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تهدید ملت ایران حماقت است، گفت: امروز چند ایران بزرگ در منطقه متولد شده است و لیبی، یمن و بحرین، ایران‌های دیگری هستند. ‌ وی تصریح کرد: آنچه‌ امروز در منطقه ما اتفاق افتاد ‌ یا در حال اتفاق است‌ در 200 سال گذشته بی‌سابقه بوده و در آینده، فراتر از منطقه ما نیز روی می‌دهد.

همایش 50 هزار نفری

همایش 50 هزار نفری بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرای سپاه سیدالشهدای استان تهران نیزصبح دیروز به مناسبت هفته بسیج در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد. ده‌ها هزار نفر دیگر از بسیجیان تهران نیزدر 11 نقطه‌ استان تهران تجمع خواهند کرد‌ و آمادگی دفاعی خود را به مناسبت هفته بسیج به نمایش درخواهند آورد.

بسیج تنها برای زمان جنگ نیست

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دیروز در اجتماع ۵۰ هزار نفری گردان‌های عاشورا، الزهرا و امام علی بسیج در مقابل لانه جاسوسی آمریکا موضع‌گیری‌های محکم و حماسی امام راحل و نیز رهبری معظم انقلاب را مبتنی بر ایمان به خدای متعال دانست و گفت: بسیج در ایام دفاع مقدس، حضور خود در عرصه را به‌خوبی نشان داد اما بسیج تنها برای زمان جنگ نیست بلکه در سازندگی، توسعه علم و هرکجا که جوانان بخواهند برای حفظ آرمان‌های انقلاب حضور داشته باشند، بسیج موضوعیت می‌یابد. فیروزآبادی ادامه داد:‌این از افتخارات ماست که امروز ده‌ها میلیون جوان بسیجی و تفنگدار اعم از زن و مرد برای دفاع از انقلاب و اسلام برابر دشمن آماده‌اند.‌

ثمره بسیج

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان نیز که روز گذشته پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران سخن می‌گفت، اظهار داشت: بزرگداشت هفته بسیج، بزرگداشت ایمان، ایثارگری و بالاتر از همه، بزرگداشت ولایت است، چرا که ریشه بسیج، ولایت است و ثمره آن بیداری اسلامی است. وی گفت: بسیجی‌ها هوشمندترین‌ و بااستعدادترین انسان‌ها هستند، زیرا دریافته‌اند که مسیر هدایت خود را به دست چه کسانی بدهند یعنی به‌دست عالم‌ترین، شجاع‌ترین و متقی‌ترین فرد که همان ولی‌فقیه است.

کد خبر 152151
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز