همشهری آنلاین: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ‌جریان انحرافی در بعضی از محافل با شایعه ‌پراکنی درصدد ایجاد التهاب در سطح جامعه است درباره مرگ پسر محسن رضایی سه احتمال را مطرح کرد.

به گزارش فارس، یدالله جوانی در حاشیه برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر سپاه عشایر فارس در بخش‌هایی از اظهارات خود گفت: باید مراقب بود که چه کسی کاندید‌ نامزدی مجلس می‌شود چرا که نباید مجلس جدید مانند مجلس ششم شود که 135 نماینده آن طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار مصالحه در برابر تهدیدهای آمریکا شدند.

وی اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها طرح حمله مشترک آمریکا و انگلیس را مطرح کردند که با جواب قاطع و کوبنده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری که فرمودند «جواب تهدیدها را با تهدید می‌دهیم»، روبرو شدند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: جریان انحرافی در بعضی از محافل با شایعه ‌پراکنی و القای کذب اعلام کردند که در صورت حمله نظامی کارخانه‌ها تعطیل و گرانی در سراسر کشور به وجود می‌آید.

جوانی تصریح کرد: با بصیرت، آگاهی و هوشیاری مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر با شکست روبرو می‌شود.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مورد علت مرگ فرزند محسن رضایی گفت: بر اساس احتمال موجود علت مرگ وی ممکن است خودکشی، تسویه حساب شخصی و یا از سوی سرویس‌های جاسوسی بین‌المللی صورت گرفته باشد.

کد خبر 152388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز