همشهری آنلاین: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره انفجار در یک پادگان سپاه، مرگ پسر محسن رضایی و جریان انحرافی توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گردهمایی طلاب بسیجی مدرسه فیضیه قم که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد گفت: این گونه حوادث در تمام دنیا رخ می‌دهد و کشور ما هم مستثنی نیست در عین حال علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال حمله به ایران افزود: آمریکا هیچ مستمسکی ندارد زیرا انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران رخ نداده است همچنین در میان خود آمریکایی‌ها و مجامع بین المللی وحدت نظر وجود ندارد و همپیمان جدی هم ندارند و روسیه و چین هم به شدت با برخورد با ایران مخالفت کرده‌اند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه درباره جریان انحرافی با بیان اینکه جریان تعبیر مناسبی نیست و باید از آن با عنوان حلقه و گروه یاد کرد تصریح کرد: برخی می‌خواهند منکر وجود این جریان شوند اما وجود آن غیرقابل انکار است اما نباید آن را معادل دولت دانست بلکه مانند یک غده است که نمی‌توان جراحی کرد اما باید درمان شود.

وی با بیان اینکه بساط این گروه به هم ریخته است تأکیدکرد: در این دولت 80 درصد امور مطالبات نظام و رهبری است و نباید آنها را زیر سئوال برد و مطمئن باشید اگر اصلاحاتی‌ها بر این کشور حاکم می‌شدند امروز وضع آشفته‌ای داشتیم.

به گزارش مهر، ذوالنور در پاسخ به سئوالی درباره پسر محسن رضایی اضافه کرد: فرزند آقای رضایی در دوره‌ای به آمریکا رفته بود که او را به ایران آوردند تا دشمن از او سوء استفاده نکند که البته اوضاع آرام هم شده بود اما ایشان اخیرا سفری به دبی داشت و به طرز مشکوکی در یکی از هتل‌ها فوت کرد.

وی تاکید کرد: پزشکی قانونی در دبی بررسی کرد که من از نتیجه آن اطلاعی ندارم و در تماسی که با محسن رضایی هم داشتم ایشان هم نمی‌دانست و در ایران هم این موضوع در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام هم خواهد شد.

کد خبر 151725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز