همشهری آنلاین: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: در هفته کتاب (22 تا 28 آبان) عضویت در کتابخانه‌های استان تهران رایگان است.

کتابخانه

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای اسفندیار مبتکر سرابی در گفتگو با شبکه دو سیما افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قراراست سرانه مطالعه کتاب در کشور افزایش یابد.

وی گفت: علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه‌های کتاب در سطح استان تهران کتاب‌های مورد نظر را با تخفیف تهیه نمایند.

آقای مبتکر سرابی افزود: 14 نمایشگاه با بیش از 70 هزار عنوان کتاب در 14 شهر برپا است.

وی گفت:‌ برگزاری مسابقه بزرگ غدیر به شکل اینترنتی و مکتوب تا پایان ماه جاری، طرح جمع آوری کتاب‌های مازاد از کتابخانه‌های شخصی و توزیع آن میان کتابخانه‌های مساجد و مدارس از دیگر اقدامات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در هفته کتاب است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران افزود: در سطح استان تهران با بهره گیری از نرم افزار نمایه نشریات یک میلیون و 200 هزار مقاله علمی به علاقه مندان معرفی که هر ماه 7 هزار مقاله نیز بر این تعداد افزوده می‌شود.

آقای مبتکر سرابی گفت: علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی با مراجعه به پایگاه اینترنتی کتاب خوانان حرفه‌ای www.book.ir می‌توانند ضمن عضویت در کتابخانه‌ها در مسابقات شرکت و کتاب‌های مورد علاقه را رایگان دانلود کنند.

کد خبر 151337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز