همشهری آنلاین: 11 نقاشی جدید داریوش قره‌زاد نقاش صاحب سبک، جمعه بیستم آبان 90 در گالری دی به تماشا گذاشته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، داریوش قره‌زاد که تنها 35 سال دارد از معدود نقاشان ایرانی ست که در همه 11 دوره حراج کریستی در دوبی حضور داشته است و در دهمین دوره این حراج توانست صاحب رکورد 24 هزار دلاری شود.

توجه قره‌زاد به اجتماع پیرامونش و برجسته‌سازی اشیایی که در اطراف آدمی است اما معمولا آدمها بی‌توجه از کنار آن می‌گذرند و نیز ارائه شناخت نو نسبت به دختران شهری مسیری خاص این هنرمند در بازار هنر پدید آورده که او را شاخص کرده است.

در آثار جدید داریوش قره‌زاد که ششمین نمایشگاه انفرادی او در گالری دی محسوب می‌شود، او محیط اجتماع را رها کرده و به محیط چار‌دیواری خانه خود دقت کرده است.

این دسته از آثار او که هفت تابلوست "زندگی ، یک خط ممتد" نام دارد که در آن اشیایی مثل لباس، مبل و سایر وسایل خانه روایتی فانتزی و دیگر گونه دارند.

علاوه بر این مجموعه فیگوراتیو وی این بار با عنوان "دختران عروسکی" که تنها چهار تابلو را شامل می‌شود در این نمایشگاه حضور دارد تا "قره‌زاد" تعریفی تازه از برخی دختران شهری را به تماشا بگذارد.

تمامی این آثار اکریلیک روی بوم هستند و به گفته هنرمند او تلاش کرده در این آثار بیش از همیشه مخاطب خود را درگیر تکنیک کند.

این نمایشگاه به مدت 10 روز در گالری دی واقع درخیابان نیاوران، ابتدای پاسداران، تنگستان چهارم،کوچه ناز یک، بن بست ترانه، پلاک ۳ دایر خواهد بود.

کد خبر 150718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز