چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد در جریان چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری، وارد شهرکرد شد و مورد استقبال استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در این استان قرار گرفت. رئیس جمهور دو روز میهمان استان چهارمحال و بختیاری است.

دیدار با مردم شهرکرد و شهرستان های لردگان، بروجن، فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر دو روزه به استان چهار محال و بختیاری است.

دیدار با علما و منتخبان، ایثارگران و مدیران استان و برگزاری کارگروه اشتغال و جلسه استانی هیئت دولت از دیگر برنامه های محمود احمدی نژاد در این سفر است.رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: بررسی روند اجرایی مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به این استان اولویت سفر چهارم است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح چهارشنبه در جریان چهارمین سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد اظهار داشت: خدا را شکر و خدای منان را سپاسگزارم که توفیق داد میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری در جریان چهارمین سفرهای هیئت دولت به استانها باشم.

وی افزود: خدا را سپاسگزارم در میان مردمی هستم که ایمان و نجابت را با سلحشوری و شجاعت درآمیختند و با پشتکار پشت انقلاب اسلامی و آرمانهای انقلاب ایستادند.

رئیس جمهور اسلامی ایران افزود: در جریان این سفر وزرا، معاونان و نمایندگان دولت به شهرستانهای این استان سفر و با مردم ملاقات می‌کنند و برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد:‌ معاونان و وزرا به حوزه‌های مربوطه کاری خود می‌روند و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام موضوعات اشتغال این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات مفید برای گسترش اشتغال این استان اتخاذ می‌شود.

رئیس جمهوراسلامی ایران بیان داشت: در جریان سفر با ایثارگران، نخبگان، علما و ... دیدارهایی داریم و به شهرستانها سفر می‌کنیم.

 

 

کد خبر 150713
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز