همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی‌‌های وانا نبی‌پور با عنوان"حرکت سریع چشم" جمعه 13 آبان در گالری آتبین افتتاح می‌شود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه 10 اثر اکریلیک روی بوم که به ترتیب کوچکترین آن 80×100 و بزرگترینش 150×120 است به نمایشگاه‏گردانی علیرضا ریاحی دور هم جمع شده‌اند.

این نقاشی‌ها فضایی شخصی را به تصویر می‌کشند فضایی که هنرمند در محیط اطراف خود درگیر آن است.

این تجربه و احساسات بیشتر از مسائل محیطی نشات می‌گیرد و می‌تواند تبدیل به دغدغه‌هایی شود که بین انسان‌ها مشترک است.

نبی‌پور برای بیان بهتر احساسش ازکاراکتر زن در آثارش استفاده کرده و با این کار قصد داشته مسائلی را نشان دهد که بخاطر حساس بودن زنان، بیشترگریبان گیر آنهاست.

او زن را در حالتی واژگون، معلق و صبر قرار داده است اما در نهایت می‌توان دید بر فضا غالب شده و کنترل امور را در دست گرفته است.

نقاش در این آثار به فضایی سورئال متکی است فضایی که سیری مکاشفه‌گونه دارد و در ناخودآگاه روحی، روانی است و متکی بر حقیقتی عالی‌تر از واقعیت است که به مدد موهوم تداعی می‌شود.

وانا نبی پور لیسانس نقاشی دارد. او تاکنون دو نمایشگاه انفرادی برپا کرده و نمایشگاه حاضر در گالری آتبین سومین نمایشگاه انفرادی او محسوب می‌شود.

وی در کارنامه خود شرکت در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری از جمله در گالری اندکن بنور کلرادو ،گالری طناز فلورانس ایتالیا و همچنین گالری‌هایی در شیکاگو، زاگرب و گرواسی را دارد.

نمایشگاه نقاشی‌های وانا نبی‌پور تا سه شنبه24 آبان در گالری آتبین دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 21 از این آثار دیدن کنند.

  گالری آتبین در خیابان ولی‌عصر، جنوب چهاراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک 42 واقع شده است.

کد خبر 150058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز