همشهری آنلاین- ندا شریف: با تغییر دکوراسیون، به خانه رویایی خود نزدیک‌تر می‌شوید. بازسازی و چیدمان دوباره، حس مورد نظر شما را به سایر اعضاء خانواده، دوستان و آشنایان هم منتقل خواهد کرد.

دکوراسیون

نتیجه یک ماه تلاش، اضطراب و دوندگی در بازسازی و تغییر، شادی رضایت‌بخشی خواهد بود که خستگی را از تن شما به در خواهد کرد.

برای این کار و رسیدن به نتیجه دلخواه در اولین قدم، مقدار هزینه مورد نظر را تعیین کنید تا با صرف کل مخارج دکوراسیون در یک ماه، در بقیه روزها دچار مشکل نشوید.

با یک برآورد از پیش تعیین‌شده و برنامه‌ریزی دقیق، دکوراسیون خانه را با دقت و هوشمندانه انجام دهید تا متحمل مخارج اضافه نشوید.

موارد را بر حسب اولویت انجام دهید. با در نظر گرفتن یک تصویر کلی از طرح مورد نظر، در پیمودن این راه دچار تزلزل نخواهید شد.

بازسازی را با تغییر کابینت‌ها، رنگ، شیرآلات و در موارد کلی‌تر تغییر کاشی سرویس‌های بهداشتی، کاشی آشپزخانه و حتی کف انجام دهید.

moreآشنایی با طراحی داخلی با کاشی

اگر بودجه کافی برای بازسازی کلی ندارید، فقط به رنگ کردن فکر کنید و بقیه موارد را به زمان مناسب دیگر موکول نمایید.

داشتن یک طرح کلی از رنگ سقف، کف و دیوارها و توجه به هر سه مورد ضروریست. ترکیبی از رنگ‌های سقف، کف و دیوارها تاثیری را که در نظر دارید، از خود بر جا می‌گذارد. فقط کافیست تصویر کلی از انتخاب رنگ اتاق‌ها را در ذهن خود مجسم کنید و در مورد استفاده از تکنیک تضاد یا هماهنگی تصمیم بگیرید.

moreچطور سقف خانه را پایین‌تر یا بالاترنشان دهیم؟

اگر مایل به استفاده از رنگ‌های متضاد هستید، سعی کنید به هم بیایند. برای ایجاد تضاد می‌توانید از مبلمانی با دو رنگ متفاوت استفاده کنید یا از قاب‌ و نقاشی‌های متضاد کمک بگیرید.

در مورد استفاده از رنگ، کاغذ دیواری و یا پتینه، تصمیم‌گیری کنید.

در مورد تکنیک رنگ، مهم‌ترین چیز کیفیت مواد مصرفی، مهارت نقاش و استفاده از تکنیک تضاد یا هماهنگی است.

اگر در انجام کار عجله دارید، می توانید از پتینه استفاده کنید.

کاغذ دیواری نیز با تنوع زیادی که در رنگ و طرح دارد، نظر شما را راحت تامین می‌کند. فقط دقت کنید جنس آن خوب و قابل شستشو باشد تا در مدتی کوتاه مجبور به هزینه دوباره نشوید.

دکوراسیون


http://backstaage.net

کد خبر 149944
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز