گروه شهری: برای پاکسازی برچسب‌های غیرمجاز تبلیغاتی شهرداری تهران متحمل هزینه‌های میلیاردی می‌شود.

lables

به همین منظور سیدمحمدجواد شوشتری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای یک طرح آزمایشی سخن گفت که براساس آن سیما و منظر شهری 22 ناحیه شهر تهران از برچسب‌های تبلیغاتی پاکسازی خواهد شد.به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، شوشتری با بیان اینکه یکی از معضلات ما در شهر اغتشاش بصری و نصب برچسب‌های غیرمجاز تبلیغاتی است، گفت: با وجود اینکه میلیاردها تومان از عوارض عمومی و هزینه‌های شهر صرف پاکسازی و حذف این برچسب‌ها از سیمای شهر تهران می‌شود اما در کمترین زمان ممکن دوباره از سوی قانون‌شکنان این عمل تکرار می‌شود.
شوشتری با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران برای برخورد با متخلفان و حذف این پدیده نامبارک شهری گفت: طی ماه گذشته، با برگزاری جلسات کارشناسی با اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای جلوگیری از چاپ برچسب‌های غیرمجاز تبلیغاتی در چاپخانه‌ها اقدام کردیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین اظهار داشت: پس‌از مطالعه و پیگیری‌های زیاد، افرادی را که با این حرفه در ارتباط هستند شناسایی کردیم و در یک گردهمایی ضمن آگاهی بخشی، شیوه‌های جدید تبلیغ را به آنان آموزش دادیم. مدیرعامل سازمان زیباسازی از شهروندان خواست تا با عدم‌استقبال و تماس با این شماره‌ها، شهرداری را در برخورد با معضل برچسب‌های تبلیغاتی و کاهش هزینه‌های شهری کمک کنند.

کد خبر 149364
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز