همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سقوط دیکتاتور لیبی و پیروزی مردم این کشور را تبریک گفت.

متن پیام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جلوه‌های نصر و ظفر الهی به برکت قیام و در استمرار موج بیداری اسلامی که مرزهای کشورهای دیکتاتوری را یکی پس از دیگری در می‌نوردد بار دیگر و این بار در میان ملت قهرمان لیبی نمایان گردید.

پیروزی انقلاب مردم مسلمان و مبارز لیبی که با مرگ دیکتاتور جنایتکار این کشور بطور کامل تحقق یافت بار دیگر نشان داد خواست و اراده مردم را نمی‌توان سرکوب کرد و این سرنوشت سیاه همه جنایتکاران را از صدام حسین، حسنی مبارک و معمر قذافی تا همه دیکتاتورهایی است که پشت به ملت خود و فرامین اسلام کرده‌اند و باید بدانند سرانجام بدست همان ملت و در اوج حقارت به هلاکت خواهند رسید.

این انقلاب درخشان ثمره قیام ملت لیبی و خون هزاران شهیدی است که با مبارزه و سختی فراوان بدست آمد تا ثابت شود پیروزی و موفقیت در سایه وحدت و همدلی و اتکا به خداوند بدست خواده آمد و حکومت ظلم و ستم هیچگاه پایدار نبوده و سرنوشت محتوم آن زوال و نابودی خواهد بود.

صحنه امروز کشور لیبی هشدار جدی به دیگر دیکتاتورها و کشورهایی است که سالهاست به مردم خود و اسلام عزیز پشت کرده‌اند. آنان با دلخوش کردن به حمایت‌های ظاهری و منفعت‌طلبانه مستکبران که با چهره‌‌ای دوستانه و ظاهری فریبده منابع این کشورها را غارت و چپاول می‌کنند با این خیال که راه بقای در حکومت را به درستی یافته‌اند.

مردم قهرمان و مسلمان لیبی نباید کار خود را تا پاکسازی کامل ایادی این جنایتکاران در صحنه‌های قدرت و کوتاه کردن دست قدرت‌های چپاولگر از سرنوشت مردم این کشور پایان یافته بدانند و تا استقرار کامل یک حکومت مردمی که با خواست و اراده آنان تشکیل می‌گردد همچون دوران قیام با شور و نشاط در صحنه باقی بمانند.

اینجانب از سوی خود و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران ضمن تبریک پیروزی انقلاب مردم لیبی که در راستای موج بیداری اسلامی بدست آمد بر آمادگی ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت کمک به ملت دوست و برادر لیبی در تشکیل یک حکومت مردمی و بدور از هرگونه سلطه تاکید می‌کنیم و برای آنان آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

کد خبر 149183
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز