همشهری آنلاین: دومین بخش از "بازی‌های ذهنی»"کامبیز درمبخش این هفته در گالری آریا رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، کامبیز درمبخش مهر‌ماه سال گذشته و در آستانه 55 سال فعالیت مطبوعاتی و هنری‌اش بخش نخست از "بازی‌های ذهنی" را در گالری آریا رونمایی کرد و با گذشت یک سال دومین بخش از این طرح‌ها را که به گفته خودش مجموعه‌ای از کلاژ، طراحی، نقاشی، نجاری و ... است در همین گالری به نمایش خواهد گذاشت.

او درباره این طرح‌ها گفت: آثار این مجموعه کارهایی غیر عادی و نوعی "آرت ورک" است که برای تماشاگران نمایشگاه غیرمنتظره محسوب می‌شود.

او که به دلیل سفرش به ترکیه موفق نشده تمام کارهای این مجموعه را برای تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی خود آماده کند،از نمایش 32 تابلو در گالری آریا خبر داد و افزود: این طرح‌ها تنها یک کاریکاتور نیست، بلکه چیزی بالاتر از کاریکاتور به حساب می‌آید و شاید بازی‌های ذهنی من با انواع تکنیک‌هایی باشد که در تمام این سال‌ها تجربه کرده‌ام.

درمبخش سال گذشته درباره این مجموعه گفته بود:"می‌خواستم در آستانه‌ 55 سال فعالیت مطبوعاتی و هنری کار جذاب و متفاوتی را که بسیاری از آنها در شرایط و موقعیت‌های خاصی اجرا شده است، ارائه دهم.

این آثار جدید‌ترین و متفاوت‌ترین کارهایم در تمام این سال‌ها محسوب می‌شوند که به گونه‌ای عصاره‌ چندین و چند سال فعالیت حرفه‌ای او هستند و مادامی که بیننده آنها را نبیند نمی‌تواند این حس را درک کند".

 

کد خبر 149180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز