همشهری آنلاین: هنرمند کارتونیست ایرانی در نمایشگاه پنجمین مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور لوکزامبورگ 2012 آثارشان در موزه کاریکاتور و کارتون لوکزامبورگ به نمایش درمی‎آید.

کاریکاتور

به گزارش ایلنا، پنجمین مسابقه جهانی کارتون و کارتور که به تازگی برگزیدگان خود را اعلام کرده، اسامی 8 هنرمند ایرانی را در بخش کارتون پذیرفته و در بخش نمایشگاه آثارشان را ارائه خواهد کرد.

این هنرمندان شامل عالیه مظاهری، محسن ظریفیان، شیرین قلی پور، سامان ترابی، مسعود آزاد نیا، علی شفیعی و محسن اسدی است که به عنوان برگزیدگان بخش کارتون پنجمین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور و کارتون VIANDEN لوکزامبورگ 2012 اعلام شده‌اند و آثارشان در موزه کاریکاتور و کارتون لوکزامبوگ به نمایش درمی‌آید.

در این مسابقه جهانی هنرمندانی از کشورهای مختلف همچون استرالیا، کوبا، ایران، سوئیس، اوکراین، چین ، ترکیه و ... شرکت کرده‌اند و 49 هنرمند در بخش کارتون و 17 هنرمند در بخش کاریکاتور آثارشان در بخش نمایشگاهی ارائه خواهد شد.

پنجمین مسابقه جهانی کارتون و کاریکاتور لوکزامبورگ 2012 به نام VIANDEN در دو بخش کارتون با موضوع هنر و کاریکاتور با موضوع ویکتور هوگو یا رونالد سیرل برگزار شد.

 

کد خبر 166837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز