گروه شهری: سومین نمایشگاه فصلی گل وگیاه و جشنواره گل‌های پاییزی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا می‌شود.

گل

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه از سال 71 تا‌کنون 9 نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و 3نمایشگاه فصلی در تهران بر پا شده است، گفت: تنوع و نوآوری گل‌های پاییزی امسال نسبت به دور قبل بیشتر خواهد بود چراکه 150 تولید‌کننده داخلی در قالب200 غرفه نوآوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.وی در توضیح برنامه‌های جنبی نمایشگاه فصلی گل و گیاه به برپایی کارگاه نقاشی برای کودکان، عرضه بروشور حاوی دستورالعمل‌های فنی و کاربردی در باره نحوه تولید، نوع گونه‌های گیاهی و نحوه نگهداری و آبیاری گل اشاره کرد و اظهار داشت: به همین مناسبت در نظر داریم تا پایان سال 92 در تمامی نواحی 123گانه شهر تهران یک کلینیک گل وگیاه راه‌اندازی کنیم که هم‌اکنون تعداد کلینیک‌های راه‌اندازی شده 48 مرکز است.

این در حالی است که صبح امروز و همزمان با افتتاح این نمایشگاه کاروانی از گل در خیابان‌های شهر به‌مدت 5روز از ساعت 9 صبح تا 14 تردد خواهند کرد. همچنین 120غرفه عرضه گل و گیاه، محصولات خود را با بهای 30درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه خواهند کرد. شایان ذکر است که بوستان گفتگو در بزرگراه شهید چمران، پایین‌تر از بزرگراه حکیم قرار دارد.

کد خبر 148846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز