دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

امیر بهادری‌نژاد: باور کنید پرسپولیس باشگاهی بسیار جالب و شاید استثنایی است؛ اگر باور ندارید برخی از وقایع دیروز این باشگاه را مرور کنید:

- دیروز قرار بود جلسه اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شود که به گفته محمد پنجعلی، مشکلاتی برای اعضای هیأت‌مدیره به‌وجود آمد و مدیرعامل نیز در جای دیگری جلسه داشت. به همین دلیل جلسه هیأت‌مدیره به صبح امروز (سه‌شنبه) موکول شد.- دیروز در پایان جلسه کمیته فنی پرسپولیس، پروین اعلام کرد که از این پس در تمام امور فنی باشگاه دخالت خواهد کرد و تماشاگران باید شاهد «پرسپولیس پروینی» باشند. او همچنین مدعی شد که استیلی کماکان مربی پرسپولیس خواهد بود و حتی درصورت شکست در بازی بعدی، اخراج نخواهد شد.
- در پایان همین جلسه، محمد پنجعلی نه تنها احتمال برکناری استیلی را رد نکرد بلکه مدعی شد که حرف‌های پروین در مورد ابقای استیلی و پرسپولیس پروینی، شوخی بوده است. پنجعلی همچنین از انتصاب علی پروین به‌عنوان« مدیرراهبردی» پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد.

چند سؤال: حتما سایر مشاغل مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مهم‌تر از عضویت در هیأت‌مدیره این باشگاه است که جلسات دیگر خود را به جلسه سرنوشت‌ساز دیروز باشگاه ترجیح دادند. آیا اگر آنها یک‌شغله بودند باز هم جلسات هیأت‌مدیره به تعویق می‌افتاد؟همچنین از حمید استیلی باید سؤال ‌کنیم با این شرایط آشفته‌ای که بر پرسپولیس حاکم است، آیا بهتر نیست پیش از اینکه آبروی دوران بازیگری خود را نیز به حراج بگذارد، از این باشگاه جدا شود؟ تمام شواهد و قرائن حاکی از آن است که مسئولان باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با استیلی ندارند و غیرمستقیم در حال تضعیف موقعیت او هستند. هر لحظه ماندن بیشتر استیلی در پرسپولیس، مساوی است با قطور شدن پرونده اشتباهات استراتژیک وی در این باشگاه پرطرفدار.

کد خبر 148738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز