حمید استیلی فردا شاید برای آخرین بار روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. البته این بدبینانه‌ترین حالتی است که می‌توان برای سرنوشت این مربی متصور بود ولی شاید استیلی با شکست دادن نفت تهران، فعلا مخالفانش در باشگاه پرسپولیس را آرام کند.

حمید استیلی

او در چند روز اخیر به‌خوبی حس کرده که جایگاه متزلزلی در پرسپولیس دارد و در این شرایط بحرانی باید مقابل نفت تهران صدرنشین شگفتی‌ساز لیگ قرار بگیرد؛ تیمی که همراه با ذوب‌آهن فقط یک شکست در کارنامه‌اش دارد و از این حیث رکورددار است. شاگردان استیلی بابت نتایج ضعیف در 10هفته گذشته، از لحاظ روحی شرایط چندان خوبی ندارند در ضمن علی کریمی بهترین بازیکن این تیم هم کماکان مصدوم است و حضورش در بازی فردا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ضمن اینکه علی عسگری و علیرضا محمد هم به‌دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.

سایه دنیزلی و دایی

رویانیان در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد با صراحت اعلام کرد که حتی روی جانشین‌های استیلی هم فکر کرده و برای مذاکره با آنها برنامه دارد.بر همین اساس مسئولان پرسپولیس روز سه‌شنبه به‌صورت تلفنی با مصطفی دنیزلی مذاکره کردند و این یک خبر مهم در مورد تیمی است که این روزها پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتر لقب گرفته است. پرسپولیسی‌ها از طریق سفارت ترکیه در ایران دنیزلی را پیدا کردند و در نهایت مذاکرات ابتدایی را با این مربی انجام دادند. دنیزلی اما پاسخ روشنی به مسئولان پرسپولیس نداد. او خطاب به آنها گفت: «من به‌طور دقیق از وضعیت تیم شما اطلاعی ندارم در ضمن شرایط من نسبت به گذشته تغییر کرده است. فعلا باید فکر کنم تا بتوانم در مورد مذاکره کردن به نتیجه برسم.» دنیزلی بعد از صحبتی که با مسئولان پرسپولیس داشت، تماسی هم با مدیر برنامه‌هایش در ایران گرفت تا پیگیر اوضاع پرسپولیس باشد.

شاید در حال حاضر بازگشت سرمربی ترک به جمع سرخ‌پوشان آرزوی هواداران پرسپولیس باشد، البته فعلا باید منتظر بازی با نفت تهران باشیم و بعد از این بازی شاید اتفاقات جدیدی بیفتد. در این میان علی دایی هم دیگر گزینه پرسپولیس است. سرمربی فعلی راه‌آهن مذاکره با تیم سابقش را تایید کرده و می‌گوید: «آنها با من صحبت کردند اما با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم. با قاطعیت می‌گویم تصمیمی برای بازگشت به پرسپولیس ندارم، اگر می‌خواستم برگردم با باشگاه دیگری قرارداد نمی‌بستم و برای بازگشت به پرسپولیس منتظر اتفاقات می‌شدم.» علی پروین گفته اگر پرسپولیس برابر نفت نتیجه نگیرد دایی را برمی‌گردانم. سرمربی راه‌آهن در واکنش به این موضوع می‌گوید: «دعا می‌کنم پرسپولیس نتیجه بگیرد و آرزوی قلبی‌ام این است که استیلی از این حالت در بیاید. ما ترک‌ها مخصوصا اردبیلی‌ها وقتی حرفی می‌زنیم روی آن می‌ایستیم چه برسد به اینکه قرارداد امضا کنیم. من در خدمت راه‌آهن هستم و قصد جدایی ندارم.»

امیدواری فرکی

حسین فرکی، سرمربی موفق نفت تهران در 10 هفته گذشته تیم‌های سرشناسی مثل سپاهان و تراکتورسازی را شکست داده و ذوب آهن را هم در اصفهان متوقف کرده است. او که حالا درصدد امتیاز گرفتن از پرسپولیس است در آستانه این بازی می‌گوید: «پرسپولیس در شرایط بحرانی است و نمی‌دانم این شرایط به سود ماست یا به ضررمان ولی امیدوار به کسب 3 امتیاز هستیم.» او در مورد مدیریت علی پروین در پرسپولیس در آستانه دیدار با نفت می‌گوید:«خیلی به این مسئله کاری نداریم وتمرکزمان روی تیم خودمان است. ‌»

روانشناس؛آخرین راه‌حل

استیلی که در روزهای گذشته اصلی‌ترین مشکل تیمش را مسائل روحی - روانی عنوان کرده بود، پس از تمرین دیروز به همراه کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس را به دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برد. استیلی اصرار زیادی داشت که این نشست رسانه‌ای نشود ‌. به‌نظر می‌رسد که استیلی برای خارج‌کردن تیمش از وضعیتی که پس از باخت به مس کرمان به آن دچار شده، صحبت با روانشناس را بهترین گزینه برای بازگشت به روزهای خوب سرخ‌پوشان تشخیص داده است.

برنامه لیگ برتر

28 مهر

راه‌آهن - سپاهان، ساعت 15:30
فولاد- مس، ساعت 17

فردا

ملوان- داماش گیلان، ساعت 15:30
تراکتورسازی - سایپا، ساعت 16
شاهین- فجرسپاسی، ساعت 17
پرسپولیس - نفت تهران، ساعت 18:15

کد خبر 148957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز