گروه شهری: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با توسعه خط4 اتوبوس‌‌های تندرو تا ترمینال جنوب به تعداد مسافران این خط 20‌هزار نفر افزوده شده و روزانه 85‌هزار جابه‌جایی در مسیر این خط با اتوبوس‌های تندرو صورت می‌گیرد.

bus

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توسعه جنوبی خط 4 اتوبوس‌های تندرو از میدان جمهوری تا ترمینال جنوب، این خط به یکی از خطوط پرمسافر شهر تبدیل شده و استقبال شهروندان از این خط بسیار خوب بوده است. وی ادامه داد: شهروندان با استفاده از خط 4 اتوبوس‌های تندرو که اکنون با 100 دستگاه اتوبوس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند‌، می‌توانند از ترمینال جنوب تا پایانه شهید افشار به طول 24‌کیلومتر را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اتوبوس طی کنند.

سنندجی افزود: پیش‌بینی می‌شود که مسافران این خط تا 150‌هزار نفر در روز نیز افزایش یابد. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در ادامه، خط یک اتوبوس‌های تندرو را پرمسافرترین خط در این شبکه اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان جابه‌جایی مسافر در خطوط اتوبوس‌های تندرو را در خط یک این سامانه داریم، چنانکه روزانه 600‌هزار نفر با این خط سفر می‌کنند. وی تصریح کرد: پس از خط یک، خطوط 4، 3، 7، 2 و10 به‌ترتیب بیشترین سهم را در جابه‌جایی مسافران سامانه اتوبوس‌های تندرو دارند.

کد خبر 148533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز