گروه شهری: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه‌اندازی ادامه مسیر خط 4 اتوبوس‌های تندرو از میدان جمهوری تا ترمینال جنوب خبر داد.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: ادامه مسیر خط 4 اتوبوس‌های تندرو از دیروز به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد، بنابراین شهروندان می‌توانند با اتوبوس‌های تندرو از ترمینال جنوب تا پایانه شهید افشار در انتهای بزرگراه شهید چمران سفر کنند. وی ادامه داد: تاکنون در خط 4 اتوبوس‌های تندرو با 50دستگاه اتوبوس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌شد که با ادامه مسیر این خط تا ترمینال جنوب 50دستگاه اتوبوس جدید نیز به ناوگان افزوده شده است و در مجموع با 100 دستگاه اتوبوس به شهروندان در این خط شمالی- جنوبی خدمات رسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه ادامه مسیر خط 4 اتوبوس‌های تندرو از میدان جمهوری تا ترمینال جنوب به طول 12کیلومتر بوده است، گفت: استقبال شهروندان از خط 4 اتوبوس‌های تندرو تاکنون بسیار خوب و قابل توجه بوده که پیش‌بینی می‌شود با ادامه مسیر این خط تا ترمینال جنوب، تعداد مسافران افزایش چشمگیری داشته باشد. و همچنین شاهد کاهش ازدحام جمعیت در خط‌های جانبی این مسیر مانند خط راه آهن- تجریش باشیم.

کد خبر 147218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز