دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

گروه حوادث: نو عروس جوان وقتی برای کاشت مژه به آرایشگاه رفت نمی‌دانست چه اتفاق تلخی در انتظارش است.

eyelash

ماجرا از روزی آغاز شد که زن 25ساله‌ای به نام میترا از دوستانش شنید که می‌تواند برای زیبایی بیشتر در جشن عروسی‌‌اش مژه بکارد.

او که در تدارکات جشن عروسی بود به آرایشگاه رفت و با پرداخت مبلغی خودش را برای زیباترشدن آماده کرد اما نمی‌دانست که چه حادثه‌ای در انتظارش است.میترا وقتی به خانه برگشت چشمانش ورم کرده و اطراف صورتش قرمز شده بود اما فکر می‌کرد این حالت طبیعی است و  24 ساعت بعد خوب می‌شود.

با گذشت چند روز، ورم چشمان میترا نه‌تنها خوب نشد که باعث شد او به دادسرای جرائم پزشکی برود تا از زن آرایشگر شکایت کند. نوعروس جوان وقتی مقابل بازپرس قرار گرفت، گفت: تصور می‌کردم با کاشت مژه برای جشن عروسی زیباتر می‌شوم اما تنها چند ساعت بعد از ترک آرایشگاه، سوزش چشمانم شروع شد و وقتی در آینه خودم را نگاه کردم، نه‌تنها زیبا نشده بودم بلکه خیلی هم زشت شده بودم. دور چشمانم ورم کرده بود و 2 روز طول کشید تا ورم صورتم خوب شود. همه اطرافیانم ترسیده بودند و همسرم مرا سرزنش می‌کرد که چرا دست به چنین کاری زدم.

با این حال بازهم فکر می‌کردم که طبیعی است اما وقتی از دوستانم شنیدم که برای آنها چنین مشکلی پیش نیامده تعجب کردم. از طرفی زن آرایشگر به من گفت که مژه‌های خودم را کمی کوتاه کرده و آنها به‌زودی رشد می‌کنند اما وقتی با دقت در آینه خودم را دیدم، متوجه شدم که اصلا مژه ندارم! شاکی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم و جرات نمی‌کردم به هیچ‌کس حرفی بزنم. دوباره به آرایشگاه رفتم اما زن آرایشگر مدعی شد که به‌زودی مژه‌هایم رشد می‌کنند اما چند روز که گذشت، فهمیدم به خاطر موادی که زن آرایشگر هنگام کاشت مژه از آنها استفاده کرده، مژه‌های خودم ریخته و دیگر رشد نخواهد کرد. من مجبور شدم به‌خاطر این اتفاق مراسم را به عقب بیندازم و برای همین تصمیم گرفتم از این زن شکایت کنم.

در دادسرا

پس از شکایت این تازه عروس، قاضی پرونده زن آرایشگر را به دادسرا احضار کرد. او وقتی در شعبه بازپرسی در دادسرای جرائم پزشکی حاضر شد، گفت: من چند سال است که برای مشتریانم مژه می‌کارم و تا به حال برای هیچ کس چنین مشکلی پیش نیامده است. پیش از شروع کار از همه می‌پرسم که آیا حساسیت شدید دارند یا نه. همین سؤال را از شاکی هم کردم و او مدعی شد که به چیزی حساسیت ندارد. بعد از آن هم نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است اما من هیچ وقت از مواد غیربهداشتی برای این کار استفاده نمی‌کنم.پس از اظهارات زن آرایشگر، بازپرس برای او قرار قانونی صادر کرد و پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر جهت مشخص‌شدن علت ریزش مژه‌های نوعروس جوان به کمیسیون پزشکی ارسال شد.

کد خبر 148088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز