گروه حوادث: یک زن جوان از سومین شوهرش یک میلیارد و 300 میلیون تومان پول و اتومبیل بی‌ام‌و 100 میلیون تومانی را به‌عنوان مهریه‌اش گرفت و باز هم فکر کلاهبرداری و مزاحمت از مرد تاجر رهایش نکرد.

اما مرد تاجر چندی پیش به همراه وکیلش در شعبه پنجم دادسرای شمیرانات حاضر شد و به اتهام کلاهبرداری، انتقال مال غیرو مزاحمت، از همسر سابقش شکایت کرد. وی در تشریح شکایتش به بازپرس نیک صفت گفت: 5 سال پیش با زن جوانی به نام مرجان آشنا شدم. او که همسر اولش فوت کرده بود به تازگی از همسر دومش طلاق گرفته بود.

من هم به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم از او جدا شده بودم و وقتی با مرجان آشنا شدم احساس کردم در کنار او می‌توانم خوشبخت زندگی کنم. بعد از مدتی به او پیشنهاد ازدواج دادم و با هم زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. پس‌از مدتی صاحب یک دختر شدیم اما همزمان با تولد دخترم اخلاق و رفتار همسرم تغییر کرد، مرتب بهانه می‌گرفت و مرا تحقیر می‌کرد.
نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم. وقتی اعتراض می‌کردم با تندی جوابم را می‌داد.

این مرد ادامه داد: پس از مدتی تصمیم گرفتیم از یکدیگر جدا شویم. باور نمی‌کردم همسرم بلافاصله به دادگاه خانواده برود و مهریه سنگین‌اش را به اجرا بگذارد. وقتی احضاریه به دستم رسید تعجب کردم. حالا باور داشتم که این زن به خاطر پول با من ازدواج کرده است. قبول کردم مهریه‌اش را کامل بپردازم. حکم طلاق صادر شد و من یک میلیارد و 300 میلیون تومان پول و خودروی بی‌ام‌و خودم را به‌عنوان مهریه به همسرم دادم و او شرط مرا برای پرداخت مهریه پذیرفت. شرطم این بود که همسرم دیگر سراغی از دخترم نگیرد و او هم پذیرفت و تعهد داد که با گرفتن پول و خودرو هرگز سراغی از دخترم نگیرد.

وی ادامه داد: خانه‌ای در شمال شهر دارم که در رهن بانک بود و فرصت نمی‌کردم تسویه کنم و سند را به نامم بزنم تا اینکه چند روز پیش متوجه شدم این زن با یک مبایعه‌نامه خانه را به نام پدرش زده است.مطمئنم که همسر سابقم به‌صورت غیرقانونی این کار را کرده و خانه در رهن بانک بوده و اگر من قسط بانک را پرداخت می‌کردم خانه به نام من می‌شد. او در دادگاه تعهد داده که دیگر درباره اموال من نمی‌تواند ادعایی داشته باشد و حال اینکه دست‌به این کار زده است.

مرد شاکی اضافه کرد: ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود چون همسر سابقم مرتب برایم مزاحمت ایجاد می‌کند و با فحاشی می‌خواهد دخترم را ببیند. او در دادگاه شرط مرا پذیرفت و تعهد داد که دیگر سراغی از دخترم نگیرد اما هر روز مزاحمم می‌شود و برایم پیامک‌های تهدید آمیز می‌فرستد.

وی ادامه داد: وقتی با او تماس گرفتم و علت کلاهبرداری‌اش را پرسیدم به من گفت که با یک میلیارد و 300 میلیون تومان کجا می‌تواند خانه‌ای بخرد که در حد شخصیتش باشد؟! برای‌همین خانه مرا که در شمال شهر است را هم می‌خواهد تا دست از مزاحمت بردارد و دیگر سراغی از دخترم نگیرد.پس از شکایت مرد تاجر بازپرس دستور احضار همسر سابق وی را صادر کرد تا به تحقیق از وی بپردازد.

کد خبر 143787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز