همشهری آنلاین: هفتمین دوره مسابقات شیرجه رده‌های سنی و عموم آسیا در اندونزی با کسب 4 مدال طلا ، 1 نقره و 5 برنز برای تیم کشورمان به پایان رسید.

تیم شیرجه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در ادامه رقابت‌های شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده‌های سنی و عموم آسیا که در ورزشگاه "سنایان" شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، صبح روزیکشنبه (17 مهر) در ماده سکوی 3 متر هماهنگ رده سنی بزرگسال، "مجتبی ولی پور" و "شهباز شهنازی" موفق به کسب مدال طلا شدند و شیرجه‌روهای کویت و اندونزی به مقام دوم سوم این ماده دست یافتند.

همچنین در ماده سکوی هماهنگ گروه بزرگسال، "مجتبی ولی پور" و "شهنام نظرپور" به مدال نقره دست یافتند و تیم‌های اندونزی و کویت اول و سوم شدند.

به این ترتیب تیم شیرجه کشورمان که با 10 شیرجه‌رو در مسابقات اندونزی شرکت کرده بود، در پایان هفتمین دوره این مسابقات در بخش مردان با کسب 4 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 5 مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

تیم اندونزی با کسب 4 مدال طلا ، 2 مدال نقره و 5 مدال برنز قهرمان شد و تیم هنگ کنگ با 3 مدال طلا و 1 مدال نقره مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های شیرجه هفتمین دوره مسابقات رده‌های سنی و عموم آسیا که از چهارشنبه (13 مهرماه) آغاز شده بود صبح روز یکشنبه پایان یافت.

کد خبر 147923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز