همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با رد ادعاهایی که درباره کاهش ساعات ورزش در برخی از مدارس در ازای افزایش ساعات دروس دیگر مطرح می شود، گفت: خوشبختانه ورزش در مدارس مدعی پیدا کرده است و تمام مدارس معلم ورزش دارند.

حاجی بابایی


به گزارش واحد مرکزی خبر، حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: البته در سال های گذشته همواره این اعتراض وجود داشت که تعدادی از مدارس معلم ورزش ندارند و ساعت ورزش کم است اما در حال حاضر این گونه نیست و خوشبختانه فضای ورزشی در مدارس بسیار مناسب است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مدارس به دنبال این هستند تا ساعت هایی را به ورزش اضافه کنند نه این که ساعت ورزش را در اختیار دروس دیگر قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورزش درباره اقدامات آموزش و پرورش برای برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور گفت: تمام اقداماتی که در این سال ها انجام شده در راستای برقراری عدالت آموزشی است. در استان هایی که وضعیت نامناسبی از نظر نیروی انسانی و مدرسه سازی دارند، سعی کرده‌ایم آنها را در اولویت اول قرار داده و به آنها کمک کنیم.

وی افزود: به طور مثال در استان خوزستان، از 17 هزار نفر استخدام نیروی جدید، شاید حدود 20 درصد را به این استان اختصاص دهیم. ما همواره سعی می کنیم که در مسیری حرکت کنیم تا عدالت آموزشی در سراسر کشور برقرار شود.

کد خبر 147813

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز