همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه تخصصی بورس و بازارسرمایه روز شنبه 14 بهمن با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گشایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدرضا حسینی دبیر و مجری نمایشگاه اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی بازار سرمایه، یکی از تکالیف بورس‌های جهانی است که همه ساله در کشورهای عضو فدراسیون جهانی بورس‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد توسعه فرهنگ سهام‌داری و ایجاد تعامل بین ارکان بازار سرمایه و فعالان این عرصه کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم با حمایت همگانی در سال‌های آینده این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار شود.

حسینی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی بازدیدکنندگان با فعالیت‌های گذشته و کنونی و اهداف آتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، نهادهای مالی و بخش‌های مختلف سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران،‌ بورس‌های فلزات و کشاورزی و … است.

این نمایشگاه با مجوز سازمان تجارت و توسعه برگزار می‌شود و در آن جایگاه ویژه‌ای برای معرفی و ارائه فعالیت‌های رسانه‌های اقتصادی اختصاص داده شده است.

این نمایشگاه ساعت30/9 صبح شنبه با حضور مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار،‌ شرکت بورس اوراق بهادار و نمایندگان سرویس‌های اقتصادی و بازار سرمایه رسانه‌ها گشایش می‌یابد و پس از آن رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

کد خبر 14739

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز