اعتراض بازیکنان نیمکت‌نشین استقلال به پرویز مظلومی، روزهای پرحاشیه‌ای را قبل از دیدار با ملوان برای این تیم رقم زد.

فوتبال

اگر آبی‌های تهران، انزلی را با کسب امتیاز ترک می‌کردند شاید آرامش نسبی در اردوی این تیم برقرار می‌شد ولی شکست سنگین استقلال حالا حاشیه‌های جدیدی را به‌وجود آورده است. این حاشیه‌ها از درون زمین و با حرکات عجیب جاسم کرار مهاجم عراقی استقلال شروع شد و به‌نظر می‌رسد رفتارهای ناشایست و غیرحرفه‌ای او در فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.

او سال گذشته به‌دلیل ارتباط صمیمی‌که با ‌سرمربی تراکتورسازی داشت، با وجود بی‌انضباطی‌هایش بارها از سوی این مربی حمایت شد و حالا دیگر نمی‌توان جلوی کرار را گرفت. او در استقلال هم بر خلاف وعده‌هایی که ابتدای فصل داد، همچنان یک بازیکن پرحاشیه محسوب می‌شود و در بازی با ملوان باز هم خبرساز شد.

مشاجره لفظی

رسانه‌ها بعد از بازی روز شنبه فقط به قهر جاسم کرار و عدم‌بازگشت او به اردوی تیم اشاره کردند ولی ماجرا طور دیگری است و کرار به دلایل دیگری با مظلومی درگیری لفظی پیدا کرد. ماجرا از این قرار بود که مظلومی قبل از شروع مسابقه اعلام می‌کند که ضربات کاشته را باید میلاد میداوودی بزند. کرار اما در نیمه اول بدون توجه به حرف‌های مظلومی در یکی، دو ضربه ایستگاهی پشت توپ ایستاد و همین موضوع باعث عصبانیت سرمربی آبی‌ها شد.

مظلومی در رختکن از کرار انتقاد کرد که چرا ضربات ایستگاهی را زده و همین کافی بود تا کرار عصبانی شود. او که روی زمین نشسته بود، در این لحظه ایستاد و با زبان عربی خشم خود را به مظلومی نشان داد ولی بازیکنان و کادرفنی او را آرام کردند. یکی از بازیکنان استقلال که به زبان عربی آشنایی دارد، می‌گوید: «کرار اصلا حرف‌های خوبی نزد و بازیکنان بابت رفتارهای او در زمین مسابقه و رختکن به‌شدت عصبانی بودند.»

کرار بعد از پایان مسابقه نافرمانی خود را ادامه داد و در اقدامی عجیب حاضر نشد همراه با تیم به تهران برگردد. او از قبل هماهنگ کرده بود که با اتومبیل شخصی به تهران برگردد. منصور پورحیدری سرپرست استقلال هم که تاکید ویژه‌ای به رعایت نظم و انضباط در استقلال دارد، از حرکات کرار به‌شدت ناراحت بود و حتی به مظلومی گفت: «من اول فصل گفتم که بهتر است این بازیکن پرحاشیه را جذب نکنیم.» به‌نظر می‌رسد تحمل رفتارهای کرار برای استقلالی‌ها سخت است و باید دید آنها با طغیان‌گری‌های این بازیکن عراقی چگونه کنار خواهند آمد.

ناراحتی برهانی

آرش برهانی در بازی با ملوان باز هم در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت و گل اول تیمش را به ثمر رساند. او در نیمه دوم تعویض شد و به نظر می‌رسید ناراحت است، ولی در تکذیب این خبر می‌گوید: «دست آنهایی که نوشتند من ناراحت شده‌ام درد نکند. زمانی که من تعویض شدم 4 گل خورده بودیم و فکر می‌کنم هیچ بازیکنی از این اتفاق خوشحال نبود. همه از این اتفاق ناراحت بودند. من ناراحت بودم ولی نه از اینکه تعویض شده باشم بلکه به خاطر شکست تیم‌ام. نمی‌توانم وقتی تیم‌ام 4 گل خورده با خوشحالی و پایکوبی بیرون بیایم. دوستان مقداری کم لطفی کردند و امیدوارم در این شرایط که استقلال باخته حداقل اگر کمک نمی‌کنند ضربه هم به ما نزنند.»

آب بازی

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال به اینکه بازی تیمش در آن شرایط نامساعد آب و هوایی برگزار شد، معترض است. او می‌گوید: «این بازی نبود بلکه آب‌بازی بود. دیدار روز شنبه بار فنی نداشت و نمی‌دانم چرا باید این اتفاق بیفتد. اگر بازیکنان ما آسیب می‌دیدند مسئولیتش با چه کسانی بود؟ متأسفم که تحت هر شرایطی باید بازی انجام شود.

این مسابقه، مسابقه‌ای نبود که بتوان در مورد آن اظهارنظر فنی کرد. بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند اما شرایط مسابقه طوری نیست که درباره آن صحبتی کرد. به‌نظر من این بازی باید لغو می‌شد. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. اگر الان در مورد این مسائل صحبت کنیم، می‌گویند چون تیم باخته است، بهانه می‌آورند اما احتیاجی به بهانه آوردن نداریم.»

کد خبر 147320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز