همشهری آنلاین: اسفندیار رحیم مشایی مشاور و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در سفر به نیویورک با هیچ شخصی ملاقات خصوصی نداشته است.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد که اسفندیار رحیم مشایی مشاور و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در سفر به نیویورک با هیچ شخصی ملاقات خصوصی نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، "محمد شیخان" این مطلب را در خصوص ادعای برخی سایت‌های خبری مبنی بر ملاقات مشایی با خانم کاملیا انتخابی فر خبرنگار روزنامه‌های زنجیره‌ای از جمله روزنامه توقیف شده زن به مدیریت فائزه هاشمی بیان کرد.

وی اظهار داشت:مشایی در گردهمایی ایرانیان خارج از کشور که با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه برگزار شد به سوالات ایرانیان پاسخ داد و برخی مشکلات آنان را رسیدگی کرد.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهوری اظهار داشت:خانم انتخابی فرد نیز از جمله شرکت کنندگان در این گردهمایی بوده است.

لازم به یاد آوری است خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری رجانیوز نوشت: یک شاهد عینی به سایت خبری رجاء گفت: در یکی از روزهای حضور هیئت ایرانی در نیویورک کاملیا انتخابی‌فرد از دوستان نزدیک فائزه هاشمی رفسنجانی در نشریه توقیف شده زن که اکنون تحت پوشش فعالیت روزنامه‌نگاری در نیویورک به‌سر می‌برد، برای دیدار با مشایی به محل اقامت وی آمد. این شاهد عینی افزود که در این دیدار که به‌طور محرمانه به‌مدت بیش از دو ساعت ادامه داشت، یکی از معاونان مشایی نیز حضور داشته است.

کد خبر 147241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز