گروه شهری: بازار میوه و تره‌بار سردار جنگل در مراسمی با حضور برخی از مدیران شهری افتتاح شد و در اختیار شهروندان شمال غرب تهران قرار گرفت.

میوه

در این مراسم که معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران و شهردار منطقه 5 تهران حضور داشتند، حسین صفایی، مدیرعامل سازمان میادن و میوه وتره‌بار شهرداری تهران گفت: تا پایان سال‌جاری، 6بازار و میدان میوه و تره‌بار به‌صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

صفایی درخصوص میدان میوه و تره‌بار سردار جنگل نیز اظهار داشت: میدان میوه و تره‌بار سردار جنگل، از میادین اصلی میوه و تره‌بار است که مجموع میدان‌های اصلی را به 16 مورد خواهد رساند. وی در ادامه تاکید کرد: بازار اشراق در منطقه‌4، گلبرگ در منطقه 8، کوهستان در منطقه یک، غدیر در منطقه 18، نواب در منطقه11 و میدان سردار جنگل در منطقه 5 بازارها و میادینی هستند که با بهره‌برداری رسمی آنها مجموع بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهر تهران به 140مورد خواهد رسید.

صفایی خاطرنشان ساخت: بازاراشراق در تهرانپارس - بلوار پروین، بازار غدیر در یافت‌آباد - میدان الغدیر، بازار کوهستان در بلوار ارتش - شهرک قائم، بازار نواب درابتدای بزرگراه نواب بعد از میدان حق‌شناس، بازار گلبرگ در خیابان گلبرگ شمالی و میدان سردارجنگل در تقاطع خیابان میرزابابایی، (محل سابق خریدوفروش خودرو) واقع شده‌اند. بازار سردار جنگل که در تقاطع خیابان‌های سردار جنگل و میرزابابایی احداث شده در 2طبقه و مساحت 5 هزار متر مربع دارای سازه ساختاری بوده که از این پس در خدمت شهروندان شمال غرب تهران خواهد بود، این در حالی است که همزمان با راه‌اندازی این میدان، نمایشگاه خرما و عسل نیز به‌مدت 2هفته برپا خواهد بود.

کد خبر 147081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز