مدیرعامل شرکت مسکن و ساختمان جهان با اشاره به اتهاماتی که اخیرا یک روزنامه دولتی به شرکت مسکن و ساختمان جهان (از شرکت‌های متعلق به بانک شهر) وارد ساخته اظهار داشت:

البته این نوع اتهام‌پراکنی‌ها از سوی جریان انحرافی و ارگان رسانه‌ای آن موضوع جدیدی نیست و مردم خود بهتر می‌دانند که این دروغ‌پردازی‌ها برای فرار از پاسخگویی نسبت به فسادهای بزرگی مانند اختلاس 3 هزار میلیاردی است که متوجه آنهاست.

محسن علی‌حسینی با اشاره به اینکه گروه مشاوران حقوقی شرکت جهان، اتهامات حقوقی و کذب روزنامه ایران را استخراج و از این رسانه شکایت کرده است، افزود: روزنامه ایران دقت نکرده است که یک شرکت با آن مقدار خرید طلا و سکه و آن مبلغی که در گزارش ذکر شده است، توان ایجاد اختلال در یک صرافی متوسط را نیز ندارد چه رسد به بازار طلای کل کشور. مسئولان نظارتی بورس اوراق بهادار نیز در مصاحبه‌های خود بیان کرده‌اند که حجم سهام این شرکت یا سایر شرکت‌های نظیر آن، به‌گونه‌ای نیست که بتوانند اختلالی در بازار سرمایه کشور ایجاد کند.
شرکت مسکن و ساختمان جهان یک شرکت خصوصی و متعلق به بانک شهر است و ایراد اتهام به‌دلیل پرداختن به فعالیت‌های مجاز اقتصادی به‌منظور حفظ حقوق صاحبان سهام شرکت، انگیزه‌ای جز انگیزه‌های سیاسی و انحراف افکار عمومی از پرونده فساد مالی بزرگی که رخ داده است، نمی‌تواند داشته باشد. وی در پایان افزود: برای این شرکت جای بسی افتخار است که روزنامه وابسته به جریان انحرافی موضعی خصمانه در مورد این شرکت داشته باشد.

 

کد خبر 146878

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز