معاون اول قوه قضاییه بر اراده جدی دستگاه قضایی برای برخورد عادلانه با عوامل پرونده سوءاستفاده مالی اخیر تاکید و اعلام کرد: برای برخورد با عاملان جرم در این پرونده، هم در بحث شناسایی و هم در تعقیب و محاکمه و صدور حکم عبرت‌آمیز، اراده جدی داریم.

raiesi

به گزارش ایسنا، ابراهیم رئیسی تاکید کرد: رسانه‌ها نیز تمامی اطلاعات در ارتباط با این پرونده‌ را از سخنگوی قوه قضاییه پیگیری کنند و خوشبختانه سخنگوی قوه قضاییه نیز خود مسئول نظارت بر روند رسیدگی به این پرونده است. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم از آغاز بررسی عمیق این کمیسیون از گردش و روند مالی «78 کارخانه و شرکت متعلق به اختلاس‌گران» خبر داد.

به گزارش فارس ارسلان فتحی پور افزود: کمیسیون اقتصادی بررسی نوع واگذاری‌ها، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و موارد دیگری که به غیراز پرونده 3 هزار میلیارد تومان بود را نیز آغاز کرده ‌است. مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه امیرآریا(متهم به اختلاس بزرگ بانکی) هم با تکذیب خبر بلوکه شدن دارایی‌های این گروه گفت: هیچ‌یک از طرح‌های توسعه و بهینه‌سازی گروه متوقف نشده است. عبدالرضا رسولی اضافه کرد: ما با این جریان‌ها مرتبط نیستیم و هم‌اکنون با ظرفیت کامل در حال تولید هستیم.

کد خبر 146601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز