همشهری آنلاین: همزمان با ثبت‌نام سیم‌کارت‌های معمولی اپراتور اول، ثبت‌نام سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور نیز برای اولین بار انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وحید صدوقی، مدیر عامل ارتباطات سیار گفت: متقاضیان در این دوره از ثبت‌نام سیم‌کارت، تمام هزینه‌ ثبت‌نام را پرداخت نمی‌کنند، بلکه مبلغ ‌150 هزار تومان به عنوان ودیعه می‌پردازند و ‌138 هزار تومان باقی مانده را در هنگام دریافت سیم‌کارت پرداخت می‌کنند.

او افزود: با شرکت پست نیز هماهنگ شده که تمام سیم‌کارت‌ها درب منازل متقاضیان تحویل داده شود، متقاضیانی که سیم‌کارت دریافت می‌کنند تا یک ماه فرصت دارند بقیه‌ مبلغ باقی‌مانده از هزینه‌ی سیم‌کارت خود را پرداخت کنند و این در حالی است که در دوره‌ قبل تنها برای معلمان و پرستاران پرداخت اقساطی در نظر گرفته شده بود.

صدوقی همچنین گفت: قیمت ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری در مجموع ‌34 هزار تومان است؛ مبلغ ‌24 هزار تومان هزینه‌ی اولیه‌ی سیم‌کارت و ‌10 هزار تومان نیز به عنوان شارژ ماه اول آن است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با اشاره به این‌که متقاضیان سیم‌کارت اعتباری نیز در هنگام ثبت‌نام مبلغ ‌1000 تومان به عنوان ودیعه می‌پردازند و ‌33 هزار تومان باقی مانده را هنگام دریافت سیم‌کارت اعتباری پرداخت خواهند کرد، افزود: کسانی که از دریافت سیم‌کارت اعتباری خود منصرف شوند مبلغ ‌1000 تومان دریافتی هنگام ثبت‌نام از آن‌ها اخذ شده بود، پس داده نخواهد شد و به عنوان هزینه‌ ثبت نام در نظر گرفته می‌شود.

همچنین وفا غفاریان رییس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران نیز چندی پیش خبر داد:‌  بخش ویژه‌ای برای ثبت‌نام اینترنتی و ارایه‌ فرم ثبت‌نام در سایت شرکت ارتباطات سیار فعال خواهد شد که متقاضیان دیگر به مراجعه‌ حضوری در دفاتر پستی نیازی ندارند و از طریق این سایت با آدرس اینترنتی www.mci.ir می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند. 
 

کد خبر 14614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز