همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایندگان نباید در سخنان خود مرتب از سخنان رهبر معظم انقلاب نقل کنند، گفت: نظر رهبری درباره نظارت بر نمایندگان این است که اگر اشکالی در کار یک نماینده وجود دارد، مجلس باید در درون خود به این موضوع رسیدگی کند.

در نشست صحن علنی صبح امروز -سه شنبه ۲۹ شهریور- علی لاریجانی در پاسخ به سخنان سیدعلی ادیانی‌راد که درباره طرح نظارت بر نمایندگان مطرح شده بود با بیان این که شما مرتب در سخنان خود از مقام معظم رهبری نقل می‌کنید، تصریح کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب در این زمینه نظری داشته باشند به‌طور حتم نظر خود را به ما ابلاغ می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه بنده در نشست‌های خصوصی متوجه شده‌ام این است که باید در درون مجلس سازکاری برای رفتار نمایندگان ایجاد شود.

لاریجانی با تاکید بر این که نمایندگان نباید در سخنان خود مرتب از سخنان رهبر معظم انقلاب نقل کنند، یادآور شد: نمایندگان می‌توانند به عنوان موافق یا مخالف درباره طرح یا لایحه ای سخن بگویند، اما نباید تمام بار مطلب خود را به نقل از سخنان مقام معظم رهبری تعیین کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب درباره نظارت بر نمایندگان مردم در مجلس توضیح‌های کاملی ارائه کردند و مقصودشان همین است که اگر اشکالی در کار یک نماینده وجود دارد، مجلس باید در درون خود به این موضوع رسیدگی کند.

 

کد خبر 146133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز