مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: به نظر شما لاستیک‌های نو را در کدامین چرخ‌های خودرو باید قرار داد؟

لاستیک کهنه

 

یافته‌ها و تحقیقات جدید، صنعت خودرو‌سازی در زمینه جایگاه لاستیک نو در خودرو شما تقریبا برخلاف باور‌ وعملکرد‌‌های عموم مردم است.

 تقریبا همه ما از مکانیک‌های ماشین گرفته تا پنچر‌گیری‌ها، آپاراتی‌ها و حتی تمامی رانندگان کار کشته و قدیمی کامیون و اتوبوس‌ها بر این باوریم که اگر دو حلقه لاستیک داریم، باید آنها را بر روی رینگ‌ چرخ‌های جلو سوار و نصب کنیم.

و در نهایت لاستیک‌های کهنه و فرسوده را بر روی رینگ‌ چرخ‌های عقب سوار و نصب کنیم. البته ناگفته نماند، عقل سلیم و امنیت جانی و مالی حکم می کند که اصلا از لاستیک های فرسوده استفاده نکنید.

کلیپ حاضر دراین گزارش یک کار تحقیقاتی جالب از شرکت بزرگ لاستیک سازی جهان به نام ماشلین است. این شرکت آزمایش‌های زیادی با ماشین‌های مختلف بر اساس این باور که نصب لاستیک‌های نو در چرخ‌های جلو صحیح تر است، انجام داده است.

نتیجه این تحقیقات همانگونه که خودتان در این فیلم کوتاه مشاهده می‌کنید، تایید باور و عملکرد ما نیست. بلکه درست عکس آن است. یعنی اینکه، لاستیک‌های نو باید در رینگ‌ چرخ‌های عقب سوار و نصب شوند. این عملکرد صحیح‌ و امنیت بیشتری برای شما و اتومبیل تان دارد.

این فیلم را بادقت تماشا کنید. استفاده از لاستیک‌های مناسب و مطمئن اتومبیل و نیز رعایت نکات فنی و امینی موجب حفظ جان و مال شما و دیگران خواهد بود.

کد خبر 146006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز