مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: 7 قطار جدید این هفته به خطوط مترو تهران اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از ورود 7 قطار جدید به خطوط داخلی مترو طی هفته جاری خبر داد و گفت: در مهرماه حداقل با 20درصد افزایش مسافر در مترو مواجه خواهیم بود که تلاش می‌کنیم با تمام ظرفیت ناوگان خدمات مناسب ارائه کنیم.

علی‌محمد قلی‌ها اظهار کرد: متأسفانه از ابتدای سال تاکنون حتی یک ریال یارانه بلیت به مترو از سوی دولت پرداخت نشده که این موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرده؛ به‌گونه‌ای که ما حتی برای تهیه قطعات مترو با مشکل مواجهیم. وی در پاسخ به این سؤال که روز گذشته دبیر شورای‌عالی ترافیک اعلام کرده بود که امسال 30 میلیارد تومان از سوی دولت بابت یارانه بلیت مترو و اتوبوس پرداخت شده است، گفت: سؤال ما این است که این 30 میلیارد تومان کجاست و اگر چنین اعتباری پرداخت شده چرا ما ریالی از آن را ندیده‌ایم؟

قلی‌ها تصریح کرد: دولت در 6‌ماه نخست سال باید 42میلیارد تومان بابت یارانه بلیت مترو به ما پرداخت می‌کرد اما متأسفانه ما تا‌کنون از سوی دولت چیزی دریافت نکرده‌ایم و با اعتبارات پرداختی از سوی شهرداری مترو را به سختی سرپا نگاه داشته‌ایم.
وی در مورد خبری مبنی بر بروز مشکل در خط 4 مترو گفت: به‌دلیل ازدحام جمعیت درب یکی از قطارها بسته نمی‌شده که این مشکل سریعا رفع شده و مشکل خاصی جز آنکه اعزام قطارها با کمی تاخیر مواجه شده، وجود نداشته است.

کد خبر 145862
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز