همشهری آنلاین: دومین جشنواره «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» به مناسبت روز جهانی کودک و به مدت یک هفته از سوی اداره کل امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برپا می‌شود

کودکان صفر تا چهار سال

به گزارش تهران سما، دومین جشنواره «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر»، تجربه برگزاری نخستین دوره این جشنواره و استقبال بی‌نظیر خانواده‌های تهرانی از این جشنواره، نشان داد که توجه به گروه سنی صفر تا چهار سال تا چه اندازه اهمیت و ضرورت دارد.

در همین راستا و به منظور اجرای مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر ایجاد شهر دوستدار کودک، برگزاری دومین دوره آن از سوی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است تا از این طریق راهکارهای لازم و علمی نیز برای شهر دوستدار کودک کسب شود.

این جشنواره از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و از 14 تا 21 مهر ماه تشکیل می‌شود. هدف اصلی دومین جشنواره «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» کمک به شناخت و بهبود زندگی غنچه‌های شهر است و در رده سنی صفر تا 4 سال برگزار می‌شود.

توجه به والدین به ‌ویژه مادران صاحب‌ فرزند خردسال، رشد آگاهی عمومی به ‌ویژه والدین جوان از فرزندان خردسال خود، شناسایی و تقدیر از صاحبان اندیشه و تلاشگران در زمینه‌های طراحی، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومی در مورد گروه سنی مورد نظر، شناسایی و تقدیر از تولید کنندگان و معرفی تولیدات آنها به شهر تهران و اطلاع‌رسانی از وضعیت توانایی و ظرفیت موجود در زمینه این گروه سنی از دیگر اهداف تعریف شده دومین دوره این جشنواره است.

کد خبر 145383
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز