سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حال حاضر با عرضه بیش از تقاضای لوازم خانگی در بازار، ثبات قیمت را شاهد هستیم.

ایران کد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شابا، رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان این مطلب گفت: با توجه به تغییر فصل و افزایش خرید برخی اقلام و ضرورت اخذ کد ملی برای کالاهای وارداتی و تولید داخل، مردم برای اطمینان بیشتر از اصالت کالا حتما به برچسب ایران کد توجه داشته باشند.

طهان‌پور ادامه داد: ایران‌‌کد با امکان مشاهده اطلاعات کالاها و خدمات و همچنین شناسایی موجودی کالاها در زنجیره تأمین را فراهم کرده و جریان اطلاعات در زنجیره را تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران‌کد با تولیدات، ابزارها و تسهیلاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بستری برای تسهیل مدیریت کالا و خدمات فراهم می‌کند ادامه داد: ایران کد زبان مشترک میان عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، مشتریان و به طورکلی عوامل درگیر در حوزه کالا و خدمات در سطح ملی است.

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان این مطلب که برچسب ایران کد امکان عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی رابه حداقل می‌رساند‌، تصریح کرد: با توجه به تلاش تولید‌کنندگان داخلی برای افزایش کیفیت کالاهای تولیدی و کاهش قیمت تمام شده، در اولویت قرار گرفتن خرید کالاهای داخلی می‌تواند ضمن حمایت از تولید داخل زمینه‌های رشد صنعت کشور را نیز فراهم کند.

کد خبر 144912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز