سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: 12 غرفه و فروشگاه زنجیره‌ای با عنوان ایستگاه سینمایی همزمان با معرفی و تبلیغ اکران فیلم سینمایی "آژانس ازدواج" در سطح مترو تهران افتتاح شد.

به گزارش مهر، این 12 ایستگاه سینمایی با معرفی و تبلیغ آثار سینمایی از طریق توزیع بروشور و دیگر تبلیغات در غرفه‌ها به معرفی آثار روز سینمایی پرداخته و با فروش بلیت نیم بها و یا توزیع کارت‌های افتخاری برای بعضی از آثار سینمایی بنا دارد به چرخه تبلیغ و اکران فیلم‌های سینمایی کمک کند.

بر اساس مجوز صادره از اداره کل همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیریت شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، فروشگاه های زنجیره ای فوق نسبت به فروش CD و DVD فیلم های روز سینمایی ایران و جهان که از طریق شبکه نمایش خانگی توزیع می شود اقدام می‌کند.

یکی از وجوه متمایز این غرفه‌ها عرضه هدایای فرهنگی است؛ به طوری که مراجعین با خرید هر اثر سینمایی و یا آلبوم موسیقی یک فیلم رایگان دریافت می‌دارند.

موسسه تصویر اشاره طلایی به عنوان مبتکر و موسس این فروشگاه های زنجیره‌ای بنا دارد به زودی آمار ایستگاه های سینمایی را تا 30 غرفه و فروشگاه افزایش دهد.

از دیگر امکانات ایستگاه های سینمایی معرفی و تبلیغ آثار سینمایی در داخل واگن‌های مترو است که موسسه پخش فیلم سینمایی آژانس ازدواج تبلیغات محیطی خود را به این تابلوها و بهره‌برداری تبلیغاتی از تابلوهای درون واگن‌های مترو معطوف خواهد داشت.

غرفه‌ها و فروشگاه های زنجیره‌ای مترو (ایستگاه سینمایی) به موازات عرضه آثار سینمایی و تجاری در زمینه عرضه محصولات فرهنگی آموزشی فعالیت می ‌کند، به طوری‌ که در حال حاضر طیف گسترده‌ای از مواد آموزشی که دارای جذابیت‌های سمعی و بصری هستند، در این مکان‌ها عرضه می‌شود.

غرفه و فروشگاه های مستقر در ایستگاه های امام خمینی، حقانی، صادقیه، حسن آباد، مفتح، ترمینال جنوب، خزانه، بهارستان، امام حسین، شوش، گلشهر و کرج تا کنون افتتاح و به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

کد خبر 144882

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز